​تصاویر نسل جدید خودرو هاوال H5 منتشر شد

کدخبر: ۳۴۰۲۸۶
​اقتصاد نیوز:زیر مجموعه شرکت بزرگ گریت وال، یعنی هاوال که چند سالی است به رغم تولید شاسی بلند و کراس اوورهای با کیفیت در بازار جهانی برای خود اسم و رسمی پیدا کرده است. اما در جدیدترین اخبار معلوم شد که این خودروساز چینی احتمالا قصد دارد تا بزودی محصول جدید خود را رونمایی کند. اما بالاخره از این محصول شرکت هاوال که چندی پیش تصاویری از نسخه در حال تست آن توسط رسانه های چینی منتشر شده بود، تصاویر جدیدی منتشر شد.

به گزارش اقتصاد نیوز به نقل از چرخان، این کراس اوور که به نوعی نسل جدید هاوال H5 است، از سامانه چهارچرخ متحرک بهره مند بوده و احتمالا برای اهدافی چون آفرود ساخته خواهد شد. طراح این خودرو آقای فیل سیمونز نام داشته که یکی از طراحان بنام صنعت خودرو جهان بوده و سابقه حضور در شرکت هایی همچون لندروور و فورد را در کارنامه دارد. البته که باتوجه به حضور این فرد در شرکت های مذکور، طراحی خارجی و برخی المان ظاهری نسل جدید هاوال H5 نیز بی شباهت به محصولات شرکت لندروور نیست.
درباره قوای فنی اچ5 نیز این طور برنامه ریزی شده است که احتمالا با چهار نوع موتور به بازار جهانی عرضه شود. از این بین، دو موتور 1500 سی سی توربوشارژ و 2000 سی سی توربوشارژ که هردو متصل به گیربکس 7سرعته دوکلاچه اتوماتیک هستند، قطعی شده است.

از امکانات احتمالی نسل جدید هاوال اچ5 نیز میتوان به موارد زیر اشاره کرد:
– دوربین 360 درجه به همراه کنترل زوایا
– چراغ LED
– سنسور هشدار موانع در عقب و جلو خودرو
– سامانه ورود بدون کلید و استارت دکمه ای
– آینه تاشو برقی به همراه گرمکن و چراغ خوش آمدگویی
– سامانه چهارچرخ متحرک
– سقف پانورامیک و سانروف
– آمپر دیجیتالی
– سامانه کنترل خودرو در سراشیبی
– و …

آنچه که مشخص است این کراس اوور در سه ماهه سوم سال میلادی جاری در کشور چین عرضه خواهد شد و احتمالا پس از ارزیابی گسترده به بازارهای جهانی از جمله روسیه و … راه پیدا خواهد کرد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید