آخرین خبر ازآتش‌سوزی علفزارهای غرب رودخانه دز

کدخبر: ۳۴۰۴۳۹
اقتصادنیوز: آتش نشانان ایستگاه‌های عملیاتی یک و سه آتش نشانی دزفول همراه با آتش نشانان ارتش، آتش سوزی بیش از پنج هکتار از علفزارهای ضلع غربی رودخانه دز را خاموش کردند.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا از روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری دزفول، مدیرعامل این سازمان گفت: ساعت ۱۳ و ۲۷ دقیقه طی تماس شهروندی با سامانه ۱۲۵ این سازمان، گزارش آتش سوزی در علفزارهای خشک قسمت غربی رودخانه دز اطلاع رسانی شد.

عبدالحسین معظم‌فر افزود: ستاد فرماندهی عملیات به سرعت ۲ اکیپ از آتش نشانان ایستگاه‌های عملیاتی شماره یک و سه را به محل حادثه واقع در ضلع غربی رودخانه دز اعزام و بلافاصله اقدام به مهار آتش کرد.

وی بیان کرد: در این حادثه که علت آن شخص یا اشخاص ناشناس عنوان شده متاسفانه بیش از پنج هکتار از علفزارهای خشک این منطقه در آتش سوخت.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری دزفول افزود: این آتش با کمک ۲ خودروی آتش نشان از تیپ ۲۹۲ زرهی ارتش، یک خودروی پشتیبان (آبرسان)، ۲ خودروی اطفای حریق شهری سنگین از آتش نشانی دزفول و یک خودروی پشتیبان از سازمان مدیریت پسماند طی مدت زمان سه ساعت کنترل و مهار شد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید