نماینده ویژه دولت ترامپ در امور ایران:

درهای مذاکره بر روی تهران باز است

کدخبر: ۳۴۱۱۵۰
اقتصادنیوز؛ برایان هوک نماینده ویژه آمریکا در امور ایران گفت: درها برای مذاکره بیشتر با ایران درخصوص برنامه اتمی این کشور و سایر موارد همچنان باز است با این حال تاکنون مذاکرات در مورد آزادی زندانیان محدود شده است.
درهای مذاکره بر روی تهران باز است

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از شفقنا، این مقام وزارت خارجه آمریکا گفت: رییس جمهور دونالد ترامپ درها را برای مذاکره با ایران سالها است که باز گذاشته است همانگونه که همزمان با کیم جونگ اون رهبر کره شمالی سه بار دیدار و گفتگو کرده است؛ بنابراین ما دوست داریم حکومت ایران دیپلماسی ما را با دیپلماسی پاسخ دهد.

نماینده ویژه آمریکا در امور ایران که پس از آزادی مایکل وایت زندانی آمریکایی در ایران با خبرنگاران صحبت می‌کرد افزود: مذاکره‌کنندگان ایرانی مباحث مربوط به مذاکره را به موضوعاتی فراتر از تبادل زندانیان نبرده‌اند و آن را به سمت مسائل اتمی پیش نمی‌برند. هوک همچنین مدعی شده ایالات متحده همچنان به سیاست فشار حداکثری علیه ایران ادامه می‌دهد تا این کشور را پای میز مذاکره در مورد مسائلی همچون برنامه اتمی بکشاند؛ وی همچنین ادعا کرد نشان دادن ضعف در برابر ایران باعث تهاجمی‌تر شدن این کشور خواهد شد.

هوک افزود: ما براساس کتاب قوانین خود حرکت می‌کنیم؛ پس همچنان به سیاست خود در برابر ایران ادامه خواهیم داد. وی همچنین بدون نام بردن از شخص خاصی گفت تعداد زندانیان آمریکایی که به اشتباه در سایر نقاط جهان گرفتار هستند و به زودی آزاد خواهند شد، بیشتر خواهد شد.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید