تعداد مبتلایان امروز هرمزگان از تهران بیشتر بود

کدخبر: ۳۴۱۲۴۹
امروز 245 بیمار مبتلا به کرونا در استان هرمزگان شناسایی شد که نسبت به کل استان تهران، بیشتر بود. چرا که در استان تهران 209 بیمار جدید شناسایی شدند.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان از هرمزگان،رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت: با شناسایی ۲۴۵ مبتلای جدید به کرونا، شمار کل مبتلایان به ۵ هزار و ۲۶۴ نفر افزایش یافت.

فرشیدی افزود:در ۲۴ ساعت گذشته ۶ نفر از مبتلایان به کرونا در هرمزگان جان باختند و شمار جان باختگان در استان به ۷۲ نفر رسید که این افردا دو آقای ۸۷ و ۹۲ ساله از بندرعباس بدون بیماری زمینه ای، آقای ۴۴ ساله از بندرعباس با سابقه هپاتیت سی، آقای ۵۸ دیگری از بندرعباس با سابقه بیماری اعصاب و روان، آقای ۶۲ ساله از بندرخمیر با سابقه بیماری قلبی و خانمی ۵۵ ساله از میناب با سابقه دیابت و چربی خون بالا هستند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان افزود: از مبتلایان جدید، ۱۶۵ نفر در بندرعباس، ۳۷ نفر در میناب، ۱۳ نفر در رودان، ۱۰ نفر در قشم، ۸ نفر در بندرخمیر، ۷ نفر در حاجی آباد، ۳ نفر در بستک و ۲ نفر در کیش ثبت شده است.

فرشیدی گفت:اکنون ۲۵۸ نفر بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های استان بستری اند که از این شمار ۳۰ بیمار در بخش مراقبت‌های ویژه (آی سی یو) بستری اند و حال ۸ نفر نیز وخیم است.

او افزود تاکنون بیش از ۲۲ هزار آزمایش کووید ۱۹ در استان انجام شده است.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید