ساخت اولین تلویزیون چرخشی جهان +عکس

کدخبر: ۳۴۲۳۱۶
اقتصاد نیوز:اگر به دنبال تلویزیونی خاص باشید، بدون شک آن را تنها در سبد کالای «سامسونگ» خواهید یافت. شرکت کره‌ای سامسونگ که در 12 سال گذشته پُر فروش ترین برند تلویزیون در سراسر جهان بوده است، به تازگی تلویزیون خاص و منحصر به فرد The Sero را برای عاشقان شبکه‌های اجتماعی، نظیر اینستاگرام روانه بازار کرد.
ساخت اولین تلویزیون چرخشی جهان +عکس

به گزارش اقتصاد نیوز به نقل از سخت افزار، در ابتدا تصور می‌شد که تلویزیون Samsung The Sero یک دروغ آوریل ساده باشند؛ اما بعدتر مشخص شد که سامسونگ که یک تلویزیون با قابلیت چرخش افقی و عمودی را تولید کرده است. برخی از جزئیات آن از سوی سازنده منتشر شده و حالا این تلویزیون که در CES 2020 نیز دیده شد، به طور رسمی روانه بازارهای جهانی، از جمله اروپا و آمریکا شده است.

11-s-3.jpg

تلویزیون The Sero در سایز 43 اینچی، از وضوح 4K پشتیبانی می‌کند. این تلویزیون در حالت افقی، به مانند دیگر تلویزیون‌های موجود، نسبت تصویر 16:9 را ارائه می‌دهد. اما با چرخاندن آن، می‌توانید از نسبت تصویری مشابه گوشی‌های هوشمند بهره ببرید. تلویزیون Samsung The Sero نخستین تلویزیون در جهان، با چنین قابلیتی است. سامسونگ در بخش صدا، اسپیکرها را به پشت پنل ارتقاء داده و از آنجایی که این تلویزیون یک محصول هوشمند سبک زندگی است، از اسپیکرهایی با کیفیت بالا بهره گرفته است.

11-s-1.jpg

Samsung The Sero دارای پشتیبانی مستقیم از AirPlay 2 است. به گفته سامسونگ، این تلویزیون دارای 50 پس زمینه عمودی بوده و کاربران می‌توانند از فروشگاه اختصاصی سامسونگ، تصاویر بیشتری را برای آن دانلود کنند. The Sero به چند شیوه متفاوت به گوشی‌های هوشمند و انواع تبلت متصل می‌شود. برجسته‌ترین آنها، استفاده از قابلیت Mirror و ارتباط بدون سیم به وسیله Smart View است. بسیاری از گوشی‌های هوشمند، به صورت پیشفرض از برنامه Smart View بهره برده و در دیگر موارد، می‌توانید آن را به صورت دستی نیز نصب کنید.

11-s-5.jpg

بدین ترتیب به سادگی می‌توانید تلویزیون 43 اینچی خود را با گردش نمایشگر، به یک گوشی هوشمند بزرگ تبدیل کنید که شما را غرق در شبکه‌های اجتماعی نظیر اینستاگرام خواهد کرد. یکی از قابلیت‌های جذاب این تلویزیون، پشتیبانی از حالت Ambient Mode+ است. Ambient Mode+ که برای اولین بار توسط سامسونگ در سال 2018 معرفی شد، به تلویزیون این امکان را می‌دهد که در زمانی که در حالت Stand By قرار دارد، تصویر زمینه دیوار را نمایش دهد. این تلویزیون به خودی خود نیز با تکیه بر سیستم عامل Tizen، دارای اپلیکیشن های برخی از رسانه‌های پُر طرفدار نظیر یوتیوب و ... است.

11-s-4.jpg

تلویزیون خاص و منحصر به فرد The Sero با قیمت 2000 دلار/1600 یورو وارد بازار شده است.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید