بوشهر در آستانه گرمای50 درجه

کدخبر: ۳۴۲۴۵۷
اقتصادنیوز: مدیرکل هواشناسی استان بوشهر گفت: در هفته پیش رو دمای هوا در برخی از روزها در مناطقی از استان به آستانه ۵۰ درجه سانتیگراد خواهد رسید.

به گزارش اقتصادنیوزفرج الله شکوهی پور روز جمعه در این رابطه افزود: در ۲۴ ساعت گذشته نیز اهرم و بوشهر به ترتیب با ۴۶ و ۲۵ درجه به ترتیب بیشترین و کمترین میزان دما را داشتند.

وی ادامه داد: از امروز با افزایش نسبی سرعت وزش جریان‌های شمال غربی روی دریا، ارتفاع موج دریا به تدریج افزایش می‌یابد و پیش بینی می‌شود که وزش باد با سرعت بیشتری شنبه و یکشنبه ادامه یابد.
شکوهی پور ادامه داد: در این مدت سواحل استان و مناطق شمالی و مرکزی خلیج فارس به تناوب مواج خواهد بود.

وی عنوان کرد: سواحل استان شنبه و یکشنبه همراه با وزش باد و در برخی نقاط بویژه غیرساحلی همراه با احتمال خیزش گرد و خاک پیش بینی می‌شود.

شکوهی پور ادامه داد: پیش‌بینی می‌شود ارتفاع موج در این مدت به ۱۴۰ تا ۲۰۰ سانتیمتر و در سواحل جنوبی گاهی تا ۲۵۰ سانتیمتر برسد.

مدیرکل هواشناسی استان بوشهر گفت: در این مدت باید از تردد شناورهای کوچک و تفریحی و مسافری درسواحل استان خودداری شود.

شکوهی پور گفت: آسمان استان تا پیش از ظهر فردا، بیشتر صاف همراه با غبار محلی و وزش باد و در برخی نقاط همراه باد و گردوخاک خواهد بود.

وی ادامه داد: در ۲۴ ساعت آینده جهت وزش باد نیز بیشتر شمال غربی تا غربی با سرعت ۱۲ تا ۳۸ و گاهی ۴۴ کیلومتر در ساعت و در برخی ساعات به ویژه بر روی دریا ۱۸ تا ۵۴ کیلومتر در ساعت پیش‌بینی شده است.
شکوهی‌ پور عنوان کرد: فردا در بندر بوشهر زمان مد اول دریا ساعت ۰۳:۳۳ بامداد، جزر اول ساعت ۳۲: ۰۶، مد دوم ساعت ۱۳:۰۱ و جزر دوم ساعت ۲۱:۰۲ است.

 
اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید