مدیر مسئول «دنیای اقتصاد» اهداف افزایش صفحات این روزنامه را تشریح کرد؛

عمق بخشی به نگاه فعالان بازار بورس برای اتخاذ تصمیمات منطقی تر

کدخبر: ۳۴۲۹۰۲
اقتصادنیوز: مدیر مسئول «دنیای اقتصاد» می گوید: افزایش محتوا و صفحات دنیای اقتصاد در حوزه بازار سرمایه برای افزایش اطلاعات فعالان بازار بورس است تا تصمیمات منطقی تر و دوراندیشانه تری بگیرند و هشدارهای لازم به آن ها داده شود که یکباره دچار خسران زیاد نشوند. امید است که اینگونه بتوانیم نوع نگاه فعالان بازار بورس را به این بازار عمیق تر و کارشناسانه تر کنیم و میزان تصمیمات هیجانی را کاهش دهیم.
عمق بخشی به نگاه فعالان بازار بورس برای اتخاذ تصمیمات منطقی تر

به گزارش اقتصادنیوز به علیرضا بختیاری مدیرمسئول روزنامه «دنیای اقتصاد» در بیان دلایل افزایش صفحات این روزنامه به شفقنا رسانه می گوید: بخشی از روزنامه دنیای اقتصاد به بازار سرمایه و بورس اختصاص دارد. طبیعتاً در حال حاضر این بازار گسترده شده و تعداد سرمایه گذارانی که وارد این بازار شده اند خیلی افزایش پیدا کرده است و لذا نیاز به تحلیل‌های مستند دارند. به همین دلیل در روزنامه دنیای اقتصاد سعی کردیم جداول بورسی و تحلیل ها را تقویت کنیم و روندهای بازار را توسعه دهیم. از طرفی از امروز دوباره این روزنامه در ۳۲ صفحه منتشر شد و عمده صفحاتی که به آن اضافه شد مربوط به بورس است.

مدیر مسئول «دنیای اقتصاد» می گوید: افزایش محتوا و صفحات دنیای اقتصاد در حوزه بازار سرمایه برای افزایش اطلاعات فعالان بازار بورس است تا تصمیمات منطقی تر و دوراندیشانه تری بگیرند و هشدارهای لازم به آن ها داده شود که یکباره دچار خسران زیاد نشوند. امید است که اینگونه بتوانیم نوع نگاه فعالان بازار بورس را به این بازار عمیق تر و کارشناسانه تر کنیم و میزان تصمیمات هیجانی را کاهش دهیم.

بختیاری با اشاره به لزوم توجه رسانه ها به نگاه تخصصی و تحلیلی در موضوعات می گوید: خلاء رویکرد تحلیلی در مطبوعات ما سبب از دست رفتن جذابیت برای مخاطب شده است و توجه به این رویکرد می تواند بخشی از جذابیت از دست رفته را به مطبوعات بازگرداند. چون با وجود فضای مجازی و شبکه های اجتماعی اگر مطبوعات رویکرد تحلیلی داشته باشند می توانند دوام بیاورند.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید