اعلان جنگ نتانیاهو علیه دستگاه قضائی اسرائیل

کدخبر: ۳۴۳۰۹۴
اقتصادنیوز؛ بعد از تهدیدهای مختلف «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر راسرائیل علیه دادگاه قدس اشغالی و دیوان عالی این رژیم درباره پرونده‌های فساد خود، اکنون گفته می‌شود ولی قصد دارد با آنها وارد جنگ شود.
اعلان جنگ نتانیاهو علیه دستگاه قضائی اسرائیل

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، شبکه ۱۳ تلویزیون رژیم صهیونیستی بامداد امروز (دوشنبه به وقت تهران) گزارش داد که نتانیاهو علیه دادستانی کلی و قضّات آن اعلان جنگ کرده است و قصد دارد هرگونه محدودیتی درباره آنها را لغو کند.

به نوشته وبگاه این شبکه، یک منبع مطلع از گفت‌وگوهای خصوصی نتانیاهو با مقامات قضایی این رژیم می‌گوید: «شخص مسئول [تهدیدات اخیر علیه قضات] نتانیاهو است. او علیه قضات و دادستانی کلی اعلان جنگ کرده است».

این منبع همچنین تاکید کرد اگر کسی از مقامات قضایی این رژیم یا اعضای خانواده آنها در روزهای آتی آسیب ببیند، نتانیاهو مسئول آن است.

بر اساس گزارش این شبکه، برخی مقام‌های قضایی رژیم صهیونیستی از جمله «آنات بارون» یکی از قاضی‌های دیوان عالی رژیم صهیونیستی - نهادی که مسئول رسیدگی به پرونده‌های فساد نتانیاهو است - اخیراً نامه‌ای تهدیدآمیز دریافت کرده مبنی بر اینکه مرگ پسرش، بهایی بود که در گذشته پرداخت کرده و در آینده نیز باز هم هزینه پرداخت خواهد کرد.

 نتانیاهو پیشتر هم دو بار دادگاه و سیستم قضایی رژیم صهیونیستی را تهدید کرده بود. وی یک بار دیوان عالی را تهدید کرد که یا مزاحم طرح وی برای تشکیل کابینه نشود یا مسئول کشیده شدن این رژیم به انتخابات چهارم در عرض یک سال، دادگاه خواهد بود. (جزئیات بیشتر)

پیش از آن نیز روزنامه «هاآرتص» گزارش داده بود نتانیاهو در گفت‌وگوهای خود در محافل خصوصی، دیوان عالی را به راه‌اندازی شورش خیابانی در صورت برکناری وی از نخست‌وزیری تهدید کرده است.

پلیس رژیم صهیونیستی سه پرونده در خصوص فساد دولتی و مالی علیه نخست وزیر خود تشکیل داده و طی سه سال اخیر از منابع مختلفی شامل دستیاران و وزیران پیشین کابینه، بازجویی کرده است.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    • نیم قرن با اقتصاد ایران؛ ۳۱ فروردین

      اقتصادنیوز: در پروژه «نیم قرن با اقتصاد ایران» تلاش بر این است تا از قبل اخبار و گزارش های اقتصادی به تصویر روشنی از…

    کارگزاری مفید