میز استان تهران در بانک مرکزی مستقر شود

کدخبر: ۳۴۳۱۴۵
اقتصادنیوز : استاندار تهران گفت: جهت هماهنگی های بیشتر در تخصیص اعتبارات رفع موانع تولید، با استقرار میز استان تهران در بانک مرکزی موافقت شود.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا، انوشیروان محسنی بندپی عصر دوشنبه در شصت و چهارمین جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی که با حضور عبدالناصر همتی رئیس بانک مرکزی برگزار شد، اظهار داشت: با استقرار این میز روند رسیدگی به تخصیص اعتبارات با سرعت بیشتری پیگیری می شود.

وی افزود: بانک های استان تهران از تکالیف و تعهدهای تعیین شده برای پرداخت وام هایی از جمله مشاغل خانگی و رونق تولید خودداری می کنند این درحالی است که ۶ درصد جمعیت استان تهران را روستایی ها تشکیل می دهند.

استاندار تهران با اشاره به اینکه ۵۶ درصد مالیات کشور توسط استان تهران تامین می شود بیان داشت: برخی بانک ها  در ارائه تسهیلات رونق تولید و وام مشاغل خانگی همراهی نمی کنند و شاهد نامهربانی بانک ها هستیم.

وی افزود: بزرگترین شهرک های صنعتی پویا و فعال  کشور در این استان متمرکز است که امسال واحدهای صنعتی راکد و نیمه راکد، فعال شده اند.

محسنی بندپی تاکید کرد: ۱۰۳ هزار نفر در سامانه اشتغال در سال ۹۸ ثبت نام کردند که بیش از تکالیف و تعهدات استان تهران برای ایجاد اشتغال بوده است.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید