تصمیمات جدید درباره مجسمه حاشیه‌ساز حاج قاسم سلیمانی در جیرفت

کدخبر: ۳۴۳۱۵۴
اقتصادنیوز: شهردار جیرفت از اصلاح تندیس سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در میدانی که به نام این سردار شهید نامگذاری شده خبر داد.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا، نعمت‌الله حسین‌زاده ضمن تشکر از انتقادهای دلسوزانه مردم، از پیگیری برای اصلاح تندیس شهید سلیمانی در کوتاه‌ترین زمان ممکن خبر داد.

در همین زمینه

وی نقد و انتقاد سازنده را لازمه هر جامعه سالم دانست و گفت: ایرادهای تندیس سردار شهید سلیمانی با بهره‌گیری از نظرات متخصصان جمع‌بندی و به اطلاع پیمانکار طرح رسانده شد.

حسین‌زاده ادامه داد: شرکت سازنده تمثال شهید، موظف شد طی روزهای آینده در شهر جیرفت مستقر و نسبت به اصلاح تندیس نصب شده اقدام کند.

شهردار جیرفت هدف از ساخت تندیس شهید حاج قاسم سلیمانی را تکریم جایگاه این سردار والامقام اسلام عنوان کرد و گفت: نصب تندیس سپهبد شهید سلیمانی در راستای زنده نگه داشتن یاد و نام این شهید والامقام و همچنین ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است.

وی شاخص بارز رفتار سردار سلیمانی را ولایت پذیری ایشان و اینکه خود را سرباز ولایت می‌دانست عنوان کرد و افزود:  حرکت کردن این شهید والامقام در مسیر ولایت موجب شد تا آن بزرگمرد به امیر و سردار دل‌ها تبدیل شود و این محبوبت را جهانیان در روز تشییع پیکر شهید نظاره کردند.

حسین‌زاده بر نهادینه کردن فرهنگ ایثار و شهادت تاکید کرد و افزود: نهادینه کردن فرهنگ ایثار و شهادت و گام برداشتن در این مسیر موجب سعادت‌مندی و عزت ایران اسلامی می‌شود.

وی اظهار داشت: پس از شهادت سردار سلیمانی مجموعه شهرداری و شورای اسلامی شهر جیرفت یکی از میادین پرتردد این شهر را به نام سردار دل‌ها نامگذاری کردند و این نشان از روحیه جهاد و مقاومت در این مجموعه است.

حسین‌زاده همکاری و همدلی نخبگان، صاحب‌نظران و کارشناسان را در پیشبرد اهداف شهرداری مهم دانست و گفت: با روحیه تعامل و همفکری در مسیر آبادانی شهر دارالولایه جیرفت تلاش می‌کنیم تا شاهد پیشرفت روزافزون این منطقه باشیم.

تندیس سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی شامگاه شنبه ۲۴ خردادماه در میدان اصلی جیرفت نصب شد. بعد از آن بسیاری از مردم در شبکه‌های اجتماعی نسبت به طراحی این تندیس انتقادهایی کردند که موجب شد مسوولان شهری برای اصلاح تمثال شهید برنامه‌ریزی کنند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید