شیوع بالای ویروس کرونا در یک شهر کوچک

کدخبر: ۳۴۳۳۳۶
فرماندار شهرستان ازنا با اشاره به شیوع بالای بیماری کرونا در این شهرستان، گفت: در مجموع 501 بیمار مبتلا به این ویروس در شهرستان شناسایی شده است.
شیوع بالای ویروس کرونا در یک شهر کوچک

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از خبرنگار مهر، محمد محمدی نژاد شامگاه سه شنبه در جمع خبرنگاران در سخنانی با تقدیر از اقدامات صورت گرفته از سوی مردم، بازاریان، اصناف، تشکل‌ها، گروههای جهادی و… در راستای پیشگیری از شیوع بیماری کرونا در شهرستان ازنا ، اظهار داشت: همچنین سیاست‌هایی که از طریق ستاد استانی کرونا به شهرستان ابلاغ شد به اجرا درآمد.

وی با تاکید بر اینکه تلاش شد که فاصله گذاری اجتماعی و موارد بهداشتی در شهرستان و روستاها رعایت شود، عنوان کرد: همچنین کار بیمار یابی را در سطح شهرستان انجام دادیم و نزدیک هزار و 500 تست کرونا در ازنا انجام شد.

فرماندار شهرستان ازنا با اشاره به شیوع بالای بیماری کرونا در این شهرستان، عنوان کرد: شهرستان ازنا نزدیک به استان‌های مرکزی و قم که به لحاظ شیوع بیماری کرونا از استان‌های پیشتاز بودند قرار دارد.

وی با بیان متأسفانه مسافرت‌های زیادی را به استان قم و مرکزی داشتیم، که بعد از قرنطینه یک عده از عشایر ما که در استان خوزستان ساکن هستند نیز وارد شهرستان شدند که تلاش کردیم آنها را کنترل کنیم.

فرماندار شهرستان ازنا با بیان اینکه به هر حال این بیماری علائم ندارد، افزود: در این راستا تلاش کردیم که خانه‌های بهداشت روستایی ورود پیدا کنند و افرادی را که شنیده‌ایم از مسافرت و نقاط آلوده آمده‌اند مورد شناسایی قرار دهیم، اما به هر حال این بیماری منتقل شده است، البته تلفات ما خوشبختانه کم بوده و چهار نفر است.

محمدی نژاد با تاکید بر اینکه تاکنون نزدیک 501 نفر مبتلا به این بیماری در شهرستان داشته‌ایم، افزود: از این تعداد 383 نفر بهبود یافته‌اند، 206 نفر بستری شدند و در مجموع 9 نفر در حال حاضر بستری داریم.

وی، بیان داشت: 65 درصد مبتلایان ما شهری و 35 درصد روستایی هستند.

فرماندار شهرستان ازنا ، تاکید کرد: سیاستی که برای کنترل این بیماری در پیش گرفته‌ایم بحث قرنطینه خانواده بیماران است.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید