برادرزاده ترامپ علیه عمو افشاگری می‌کند

کدخبر: ۳۴۳۸۴۰
عملکرد رئیس‌جمهور پرحاشیه ایالات‌متحده آمریکا در چند هفته اخیر بیش از همیشه او را با انتقادهای تند و تیز مردم و به‌ویژه نویسندگان و اندیشمندان آمریکایی روبه‌رو کرده است. در آخرین تلاش، «مری ترامپ» برادرزاده ترامپ سعی دارد به افشاگری علیه او دست بزند.
برادرزاده ترامپ علیه عمو افشاگری می‌کند

به گزارش اقتصادنیوزبسیاری از چهره‌های مطرح اندیشمند آمریکایی در آستانه برگزاری انتخابات ریاست‌جمهوری این کشور تلاش دارند تا با اثرگذاری بر جامعه آمریکا، احتمال انتخاب دونالد ترامپ را به حداقل برسانند. 

سیل انتشار کتاب‌های افشاگر علیه ترامپ

جان بولتون مشاور امنیت ملی سابق ترامپ در کتابی که با عنوان «اتاق حادثه» در دست چاپ دارد، نشان می‌دهد که چگونه قانون‌شکنی در کاخ‌سفید به رویه‌ای معمول تبدیل می‌شود. مری ترامپ برادرزاده رئیس‌جمهور هم او را بی‌نصیب نگذاشته است و رازهای زندگی خانوادگی او را در «زیادی و همیشه ناکافی؛ چطور خانواده من خطرناک‌ترین مرد دنیا را پرورش داد» برملا می‌کند.

هیچ‌کدام از این دو کتاب هنوز به بازار نیامده‌اند، اما استقبال از پیش‌فروش آنها به حدی زیاد بود که در فهرست پرفروش‌های آمازون کتاب «اتاق حادثه»‌ جایگاه نخست و کتاب «زیادی و همیشه ناکافی» جایگاه سوم را در اختیار دارد.

مری ترامپ فرزند برادر بزرگ‌تر ترامپ در کتاب «زیادی و همیشه ناکافی» به افشای اطلاعات خانوادگی پرداخته است. او در این کتاب مدعی است پیش از این با ارائه اطلاعاتی مهم به نیویورک‌تایمز منبع انتشار گزارشی درباره فعالیت‌های مالی و ادعاهای فریبکارانه ترامپ بوده است. گزارشی که برای سه تن از روزنامه‌نگاران نیویورک‌تایمز جایزه پولیتزر را به ارمغان آورد.

او که اختلافات عمیقی با خانواده پدری‌اش دارد، آنها را متهم کرده است که پس از مرگ پدربزرگشان که صدها میلیون دلار ثروت داشت، حق خانواده او را خورده‌اند. او در این‌باره گفته بود: «‌آنها باید از خودشان خجالت بکشند اما مطمئن هستم که شرمی در آنها وجود ندارد.» برادرزاده ۵۵ ساله ترامپ که روانشناس است در این کتاب به روشنی رفتار واقعی ترامپ با خانواده‌اش را شرح می‌دهد. از سوءاستفاده‌های همسر اولش بگیر تا رفتار وحشتناک با پدری که به آلزایمر مبتلا شده.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید