شناسایی عاملی که غرب را پای میز مذاکره با ایران می‌کشد توسط یک نماینده اصولگرای مجلس

کدخبر: ۳۴۴۰۶۷
اقتصادنیوز: نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به قطعنامه اخیر شورای حکام در رابطه با فعالیت‌های هسته‌ای ایران، گفت: لازم نیست از ان پی تی خارج شویم و فقط کافی درصد غنی‌سازی خود را افزایش دهیم تا مسائل و روابط در ریلی اصولی خود وارد شود.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از خبرآنلاینعلیرضا زاکانی عصر شنبه در همایش بسیج اساتید و یادبود شهید مصطفی چمران در تالار شیخ مفید، اضافه کرد: با افزایش درصد غنی‌سازی اورانیوم می‌توان با طرف‌های غربی سر میز معامله نشست، آن‌ها فقط در این وضعیت سر میز می‌نشینند و امتیاز می‌دهند.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: اگر منطق مقاومت را در این رابطه دنبال کنیم می‌توانیم آن‌ها زمین‌گیر کنیم.

زاکانی گفت: حال مردم امروز خوب نیست و با مشکلات معیشتی دست‌وپنجه نرم می‌کنند و هیچ ثباتی در عرصه معیشت و فرهنگ برای آن‌ها قابل‌تصور نیست.

وی یادآور شد: وضعیت اقتصاد و فرهنگ امروز کشور رابطه‌ای با اصل انقلاب و رهبری ندارد و فقط نتیجه راهبردها و عملکرد عده‌ای از مسوولان است.

نماینده قم در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: ناکارآمدی‌های زیادی در قوای مجریه، قضاییه و مقننه وجود دارد و باید رویکرد و تغییری به سود مردم در هر سه قوه دنبال شود.

وی اضافه کرد: قوه قضاییه باید متحول باشد به‌گونه‌ای مردم شاهد تغییرات ملموس باشند، تغییرات کنونی در قوه قضاییه اندک است و کافی نیست.

زاکانی یادآور شد: وضعیت کنونی دستگاه قضایی مطلوب و قابل‌قبول نیست البته مجلس شورای اسلامی از اقدامات عدالت‌خواهانه در قوه قضاییه حمایت خواهد کرد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید