انتقاد تند سرمربی مشهور فوتبال از دولت انگلیس

کدخبر: ۳۴۴۲۴۱
​اقتصاد نیوز:سرمربی آلمانی تیم فوتبال لیورپول از دولت انگلیس به خاطر تاخیر در مقابله با ویروس کوید 19 انتقاد کرد.
انتقاد تند سرمربی مشهور فوتبال از دولت انگلیس

به گزارش اقتصاد نیوز به نقل از خبرگزاری فارس، یورگن کلوپ دو دولت آلمان و انگلیس را در موضوع مقابله با کرونا با هم مقایسه کرد و از  تاخیر اقدامات «بوریس جانسون» نخست وزیر انگلیس انتقاد کرد.

وی گفت: حتی یک ثانیه هم نگران نبودم که دولت انگلیس عنوان قهرمانی فصل جاری ما را در جریان کرونا بگیرد. چون چیزی که مرا خیلی نگران کرد، آن عده بودند که روی تخت بیمارستان‌ها، جان‌شان را به خاطر کرونا از دست دادند. و البته هنوز هم نگرانی دارم.

وی افزود:‌این دولت انتخاب من نبود. این دولت توسط اشخاص های دیگری برگزیده شدند. و مشکلی که من داشتم،‌ این بود که از انگلیس و آلمان خبرهای دریافت می کردم. اگر در این ماجرا شما یک شخص بی‌طرف بودید و این اخبار را کسب می کردید،‌ باور داشتید از دو سیاره مختلف دارید کسب خبر می کنید.

این مربی ادامه داد:‌از نظر شخصی درک نمی کنم چرا ما در 15 ژوئن در فضاهای بسته، ماسک به صورت داریم در حالیکه این مساله 5 یا 6 هفته قبل در کشورهای دیگر مطرح بود. واقعا جای سئوال دارد که به چه دلیل باید ماسک به صورت استفاده کنیم.در حالیکه کشورهای دیگر زودتر از این‌ها ماسک به صورت شروع کردند و تعداد قربانی خیلی کمتری نسبت به انگلیس داشتند. این یک واقعیت است.

مربی آلمانی افزود: وقتی ارقام در انگلیس و آلمان را می بینم، فکر می‌کنم شاید به قدر کافی در آلمان،‌آدم نمرده و مریض نشده است. وقتی شما به یک فروشگاه در آلمان بخواهید وارد شوید، اما اگر ماسک نداشته باشید،‌ اجازه ورود پیدا نمی کنید. با برصورت داشتن ماسک به صورت، می توانید به هر فروشگاهی که بخواهید،‌وارد شوید. می‌توانید به آرایشگاه بروید و آنجا هم ماسک به صورت داشته باشید.در آلمان به هر جا که می روید،‌همه ماسک دارند. اما وقتی برای بنزین زدن،‌ به پمپ بنزین می روم،  تنها کسی هستم که ماسک به صورت دارم.همینطور تنها کسی هستم که دستکش به دست است. در این حال خودم را یک فرد غریبه حس می کنم. دیگران هم به شوخی می گویند که همه چیز تمام شده است.در حالیکه فقط در باشگاه، وضعیت مطمئن است. هفته‌ای دو بار تست کرونا می دهیم. اینجا فقط محیط مطمئنی است.

طبق آخرین آمار انگلیس بعد از برزیل و آمریکا با 42 هزار قربانی،‌سومین کشور کاملا لطمه دیده جهان از ویروس کروناست.

البته اظهارات یورگن کلوپ در شهر لیورپول مورد اقبال عمومی واقع شده است. زیرا مردم این شهر از دولت این کشور انتقادات زیادی دارند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید