ساعت کاری ادارات پایتخت در تابستان تغییر نخواهد کرد

کدخبر: ۳۴۴۲۸۶
اقتصادنیوز: استاندار تهران با اشاره به اینکه امسال تابستان در صورت صرفه جویی در استان کمبود برق نخواهیم داشت، گفت: ساعت کاری ادارات با صرفه جویی در برق کاهش پیدا نمی کند.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از مهر،  انوشیروان محسنی بندپی، عصر یکشنبه در نخستین جلسه شورای اداری استان تهران در سال ۹۹ که در استانداری تهران برگزار شد، اظهار داشت: بیش از ۹۰ درصد از مسافرین مترو استفاده از ماسک را رعایت می‌کنند اما در حال حاضر تصمیمی برای بازگشت دوباره محدودیت‌ها در مترو نداریم.

محسنی بندپی افزود: در حال حاضر هر چند که فاصله گذاری اجتماعی در استان به زیر ۱۰ درصد رسیده است اما باید به تراکم و حجم جمعیت در استان تهران توجه داشته باشیم.

وی بیان داشت: با این وجود ما در استان تهران جایی نداشتیم که وارد منطقه قرمز شود و خوشبختانه توفیقات خوبی در بهره مندی از همه ظرفیت‌های موجود جهت مقابله با کرونا داشته‌ایم.

استاندار تهران بیان داشت: استان تهران با توجه به ویژگی‌هایی که دارد در شرایط فاصله گذاری اجتماعی و رعایت آن به زیر ۱۰ درصد در سنجش‌ها رسیده، این در حالی است که ۴۴ درصد افرادی که از وسایل حمل و نقل عمومی استفاده می‌کنند از حمل و نقل عمومی برای رفتن به محل کار بهره می‌گیرند و پیشنهاد ما به ستاد ملی مقابله با کرونا الزام استفاده از ماسک است.

محسنی بندپی با بیان اینکه در خصوص صرفه جویی برق در ادارات و دستگاه‌های اجرایی گفت: ۲۵۰ اکیپ برای آموزش صرفه جویی در دستگاه‌های اجرایی استان فعال شده و الزاماً درجه وسایل سرمایشی ادارات باید روی ۲۵ درجه سانتی گراد تنظیم شود.

وی با تاکید بر اینکه ساعت ادارات در تابستان تغییر نخواهد کرد عنوان داشت: در صورت اعمال صرفه جویی امسال با کمبود برق مواجه نمی‌شویم.

استاندار تهران با بیان اینکه همچنان مخالف بازگشایی تالارها برای عروسی هستیم گفت: برگزاری مراسم‌های عروسی در تالارها در چند استان باعث بالا رفتن ابتلاء به کرونا شده است که باید در این زمینه توجه لازم صورت بگیرد و از تجمع‌ها خودداری شود.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید