پلیس: ۱۹۰۰ خودروی هنجارشکن را توقیف کردیم

کدخبر: ۳۴۴۵۷۲
رئیس پلیس راهور استان اصفهان از برنامه ویژه برای برخورد با خودروهای هنجارشکن خبر داد و اعلام کرد: تاکنون نزدیک به یک هزار و 900 خودرو توقیف فیزیکی و توقیف سیستمی شده اند.
پلیس: ۱۹۰۰ خودروی هنجارشکن را توقیف کردیم

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا، سرهنگ‌ محمدرضا محمدی، اظهار کرد: با صنوفی که در نصب تجهیزات غیر مجاز مثل برچسب دودی شیشه، جک پنوماتیک، سیستم‌های صوتی ناهنجار و لامپ‌های زنون بر روی خودروها اقدام کنند برخورد می‌شود.
وی تاکید کرد: برای برخورد با اصناف نصب کننده تجهیزات غیر مجاز، هماهنگی‌های لازم‌ با مقام‌ قضایی انجام‌ شده است.

رئیس پلیس راهور استان اصفهان، همچنین از طرح تشدید اقدامات کنترلی و برخورد با تخلفات سرعت‌های غیر مجاز، دور دورها و دور دورهای شبانه و همچنین خودروهایی که اقدام به تغییر در ارتفاع وسیله نقلیه و یا تغییر در وضعیت ظاهری خودروها می کنند خبر داد.

به گزارش ایسنا و به نقل از پلیس راهور استان اصفهان، وی، نصب چراغ های زنون در جلوی وسیله نقلیه که منجر به نور خیره کننده در چشم راننده مقابل می‌شود، دودی کردن شیشه خودروها در حدی که داخل خودرو قابل دیدن نیست و صدای ناهنجار اگزوز و آلودگی صوتی را از دیگر تخلفات رانندگی برشمرد.

سرهنگ محمدی با تاکید براینکه برنامه ویژه‌ای برای برخورد با خودروهای هنجارشکن در دستور کار قرار دادیم، اعلام کرد: تاکنون نزدیک به یک هزار و 900 خودرو توقیف فیزیکی و توقیف سیستمی شده‌اند.

رئیس پلیس راهور استان خاطرنشان کرد: رانندگان خودروهایی که شب‌ها در بزرگراه ها سرعت می‌روند حتما صبح روز بعد با رصد دوربین‌ها به پلیس راهور احضار و خودروی آنها توقیف می‌شود.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید