توضیحات استانداری خوزستان درباره خبراستعفای زنجیره‌ای مدیران

کدخبر: ۳۴۵۵۳۰
اقتصادنیوز: مدیرکل روابط عمومی استانداری خوزستان با رد هرگونه خبر درباره استعفای زنجیره‌ای مدیران در این استان گفت: چنین موردی تاکنون در استانداری خوزستان رخ نداده‌است.

به گزارش اقتصادنیوز سعید رضوانی روز شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: هیچ گونه استعفای زنجیره‌ای مقام های مسئول در استان خوزستان رخ نداده است.

 

وی گفت:تنها  یک مورد استعفا مربوط به مدیر کل مدیریت بحران  استانداری بود که وی نیز علت استعفای خود را کار سنگین شبانه ‌روزی و خستگی جسمی پس از بحران‌های متعدد دراستان  اعلام کرده است.

وی درباره خبرهای منتشر شده در خصوص استعفای معاون سیاسی اجتماعی استانداری خوزستان گفت: حسین‌زاده، معاون سیاسی اجتماعی استانداری خوزستان عضو هیات علمی دانشگاه شهیدچمران اهواز است که از آنجا به استانداری مامور به خدمت شده است.

مدیر کل روابط عمومی استانداری خوزستان  ادامه داد: وی تاکنون استعفایی نداده است و منتظر تمدید ماموریت خود از سوی وزارت علوم است و خبرهایی که درباره استعفای وی در فضای مجازی منتشر شده است کذب است و صحت ندارد.

وی بیان کرد: فعالان فضای مجازی هنگام انتشار یک مطلب باید به نوع بیان خود توجه کنند  و هر مطلبی را بدون توجه و دقت منتشر نکنند چراکه موجب سردرگمی در فضای رسانه‌ای می شود.

 به گزارش ایرنا علی حسین حسین زاده، معاون سیاسی اجتماعی استانداری خوزستان در نشست‌های اخیر خود به پایان ماموریت خود اشاره کرده که برخی رسانه‌ها از آن با نام استعفا یاد کرده‌اند.

همچنین کیامرث حاجی زاده، مدیر کل مدیریت بحران استانداری خوزستان ۲ ماه پیش استعفای خود را تقدیم استاندار کرد، و امروز آیین تودیع وی برگزار شد.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید