وعده یک نماینده مجلس به مدیران جذب کننده سرمایه

کدخبر: ۳۴۶۳۲۶
نماینده مردم شهرستان‌های کنگاور، صحنه و هرسین در مجلس شورای اسلامی گفت: مدیران دستگاه‌هایی که بتواند سرمایه‌گذاران را ترغیب نمایند که در کنگاور سرمایه‌گذاری کنند، مورد تشویق و تقدیر قرار می‌گیرند.
وعده یک نماینده مجلس به مدیران جذب کننده سرمایه

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا: علی رضایی روز سه شنبه در جلسه شورای اداری کنگاور که در سرسرای فرمانداری این شهرستان برگزار شد، ضمن تقدیر از مسوولین برگزاری انتخابات، شورای نگهبان، وزارت کشور و هیات های نظارت و اجرایی اظهار داشت: بنده با نیت کار برای مردم نماینده شده ام و دنبال مچ گیری از مسوولین نیستم. 
او با قدردانی از زحمات نمایندگان ادوار حوزه انتخابیه، بیان کرد: حوزه انتخابیه کنگاور یکی از حوزه های محروم کشور است و به قدری محرومیت ها بالا است که عملکرد نماینده های پیشین محسوس نیست.
او در ادامه با بیان اینکه مهمترین مشکل کشور بیکاری، رکود، تورم مشکلات اقتصادی و معیشت مردم است، تصریح کرد: جوانان از بیکاری رنج می برند و برای برون رفت از این مشکلات راهی جز اتکا به ظرفیت های داخل نداریم.
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی همچنین اضافه کرد: در جهت کنترل بیکاری و ایجاد اشتغال برای جوانان و توجه به طبقه ضعیف جامعه، مدیران به سرعت باید به سراغ سرمایه گذاران رفته و او را ترغیب نمایند که در شهرستان سرمایه گذاری کنند.
رضایی با تاکید بر اینکه مدیر پشت میزی نمی خواهیم و البته تا زمانی که ناهماهنگی وجود نداشته باشد در انتصابات دخالتی نخواهم کرد، بیان داشت: از یک سال باقیمانده عمر دولت باید در جهت خدمت عادلانه محور به مردم از این دولت و فرماندار شهرستان کمک گرفت.
او که تجربه کار در سازمان برنامه و بودجه هم در کارنامه خود دارد، در خصوص نقش اعتبارات عمرانی در توسعه استان معتقد است؛ ۲۰ هزار میلیارد تومان اعتبار برای توسعه کرمانشاه نیاز است که تنها ۲ هزار میلیارد تومان آن اختصاص داده می شود.
وی با تاکید بر اینکه نظام سلطه با ابزارها و شیوه های مختلف به دنبال ضربه زدن به نظام مقدس جمهوری اسلامی است، اظهار داشت: ۴۰ سال است که تحریم ها را اعمال کرده اند و خیال باطلی برای شکستن مقاومت مثال زدنی‌ ایرانی ها را در ذهن می‌پرورانند.
او گفت: تحریم ها ملت ایران را روز به روز مقاوم تر کرد که بر روی پای خود بایستیم و باید برای تغییر در معیشت زندگی مردم همه توان خود را به کار بگیریم.
نماینده کنگاور در مجلس شورای اسلامی در ادامه فرهنگ و اقتصاد را ۲ مولفه ی پیشروان نظام جمهوری اسلامی برشمرد، تاکید کرد: از دستگاه‌های فرهنگی می‌خواهیم نسبت به اصالت ها و سنت ها بی توجه نباشند.
او در ادامه به ملاقات خود با چهار وزیر دولت تدبیر و امید در راستای پیگیری مشکلات حوزه انتخابیه خبر داد و افزود: مشکلاتی همچون گازرسانی به روستاها در تابستان، آبرسانی به روستاهای محروم قبل از پیک گرما، دفاع از حقوق جانبازان زیر ۲۵ درصد و پیگیری جذب معلمان حق التدریسی و نهضت سواد آموزی را پیگیری کرده ام.
از دیگر مواردی که نماینده کنگاور طی این مدت پیگیری کرده است، می توان به پیگیری حق مناطق جنگی، همسان سازی حقوق های بازنشسته های لشگری و کشوری، توسعه راه‌های روستایی و آنتن دهی به تمام روستاهای شرق استان به خصوص همراه اول اشاره کرد.

کنگاور به کارخانه چغندر قند نیاز دارد 
امام جمعه کنگاور هم در این نشست با تبریک انتخاب نماینده کنگاور در مجلس شورای اسلامی اظهارداشت: از نماینده محترم مردم در خانه ملت انتظار داریم اولویت های شهرستان را پیگیری و دنبال کنند.
حجت الاسلام علی محمد لروند افزود: جلوگیری از واگذاری سیلو کنگاور به بخش خصوصی، پیگیری برای اتمام ساخت سد آناهیتا که کمک به احداث کارخانجات مادر هم خواهد بود، پیگیری احداث کارخانه چغندر قند در شهرستان و تعیین تکلیف زمین های شهرک نیروی انتظامی که ۱۷ سال است مردم در بلاتکلیفی به سر می برند از جمله این موارد است.

شهردار کنگاور نیز در این جلسه خواستار اصلاح برخی از قوانین شد و افزود: قانون تعلق نگرفتن آسفالت به شهرهای بالای ۵۰ هزار جمعیت یکی از مشکلات شهرداری ها است. 
رامین صادقی، همچنین تعیین تکلیف زمین های شهرک نیروی انتظامی و افزایش سهم شهرداری کنگاور در اعتبارات عمرانی ملی و استانی را مورد تاکید قرار داد.
بافت فرسوده مدارس و فضاهای آموزشی، عدم توان پرداخت مددجویان کمیته امداد برای هزینه های بیمه سلامت، مشکلات زیرساختی دانشکده فنی و حرفه ای، عدم مقطع کارشناسی ارشد در دانشگاه پیام نور، نیاز مبرم به درمان تامین اجتماعی با توجه به جامعه آماری بالا از جمله موضوعاتی بود که روسای دیگر ادارات به آنها اشاره کردند.
فرماندار کنگاور، امام جمعه و نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مدیران صبح امروز پیش از جلسه سورای اداری ضمن گلباران مزار شهدای دفاع مقدس و قبور علمای نامدار کنگاور با آرمان های امام و رهبری تجدید پیمان کردند. 
شهرستان کنگاور در ۹۴ کیلومتری شرق کرمانشاه و ۴۱۱ کیلومتری غرب تهران قرار دارد.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید