نامه تهدیدآمیز بسیج دانشجویی به موسوی خوئینی‌ها

کدخبر: ۳۴۶۶۰۴
بیش از ۱۱۰ بسیج دانشجویی دانشگاه کشور طی نامه‌ای به موسوی خوئینی‌ها نوشتند: بروید و توبه کنید و خداوند شدید العقاب را به یاد داشته باشید.
نامه تهدیدآمیز بسیج دانشجویی به موسوی خوئینی‌ها

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از خبرگزاری فارس؛ دفاتر بسیج دانشجویی در بیش از ۱۱۰ دانشگاه کشور طی نامه‌ای به موسوی خوئینی‌ها نوشتند: آقای خوئینی‌ها با اتهام‌های بی اساس و خلاف قانون اساسی، مخاطب را اشتباه به مردم معرفی نکنید، چشمها را بشویید نگاهی به خود و دوستانتان بیندازید، مخاطبان پیام خودتان، خودتان هستید!

متن این نامه به شرح زیر است:

بسمه تعالی

جانب آقای موسوی خوئینی ها

صبح بخیر !

تا بحال صُمٌّۢ بُکْمٌ عُمْىٌ در خواب غفلت بودید؟

حال چشم باز کردید و از مسموعات، مشاهدات و گزارشات واصله تحلیل می‌فرمایید؟

آنگاه که جلال و جبروتی برای خودتان بر هم زده بودید و دامان نماز جمعه را با شوی اشرافیت آلودید و در زمان فقید سعید فضای جامعه را امنیتی نموده و آزادی بیان را به قربانگاه فرستادید تا رویشان کم شود، حواستان کجا بود؟

سیاستمداران مطلوب و معتدلتان، که مستضعفین را خار در چشم و استخوان در گلو نمودند، در این اوضاع مسئولند و با نهایت وقاحت رویکرد یتیم نوازی با ولی نعمتان انقلاب را سر لوحه عمل خود قرار دادند.

شما که از جلوس بر اکثر کرسی های نظام خاطره دارید، جای شاکی و متشاکی را عوض می‌کنید؟ مطالبه جایگاه شما نیست، جایگاه پاکباختگانی است که برای آرمان های انقلاب خون داده اند و انقلابیونی که برای حرکت مسیر انقلاب به سوی آینده خون دل خورده اند و برای پیشبرد آرمانها و بهبود اوضاع در حال فداکاری هستند.

نه آقای خوئینی ها!

آنجایی که به دور از آرمان های اصیل انقلاب اسلامی، تفریط کردید و به آغوش کدخدا شتافتید، در خط مقدم به دشمنان قسم خورده ملت گرا می‌دادید، آنجا بود که بی‌خواص شدید.

تکبر را کنار بگذارید. سهم خود را از از این وضعیت بردارید!

حال که به غیر متعارفات ناآشنایید، انتظار می‌رود متعارفات را بشناسید و با اتهام های بی اساس و خلاف قانون اساسی، مخاطب را اشتباه به مردم معرفی نکنید، چشمها را بشویید نگاهی به خود و دوستانتان بیندازید، مخاطبان پیام خودتان، خودتان هستید!

استضعاف، درد مردم، عدالت و استکبارستیزی و ...!

این سخنان برای شما ثقیل است، حالا که خیلی‌ها دیگر نام و نشان شما را از خاطر برده اند، حال که مقبولیت و مشروعیت شما که به ظاهر اصلاح می‌طلبید بر همگان آشکار شده است، با تمسک به این ژستها می‌خواهید تشت رسوایی خود را به پشت بام برگردانید؟

بروید و توبه کنید و خداوند شدید العقاب را به یاد داشته باشید.

یا دَهرُ اُفّ لَکَ مِن خَلیلِ

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید