رئیس دانشگاه علوم پزشکی البرز:

تخت‌های «آی‌سی‌یو» استان پر شد

کدخبر: ۳۴۷۴۷۱
رئیس دانشگاه علوم پزشکی البرز گفت: بدون شک اگر مردم مثل موج اول همکاری خوبی با مجموعه بهداشت و درمان داشته باشند، از موج دوم هم به سلامت عبور خواهیم کرد.
تخت‌های «آی‌سی‌یو» استان پر شد

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا، حسین کریم روز دوشنبه ۱۶ تیرماه در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه موج دوم ویروس کرونا در مقایسه با موج اول شیب تندتری دارد، اظهار کرد: آغاز موج دوم شیوع کرونا در البرز باعث افزایش تعداد مراجعه کنندگان به بیمارستان‌ها و مراکز درمانی و پر شدن تخت‌های «آی سی یو» استان شده است.

وی ادامه داد: کادر بهداشت و درمان با توجه به افزایش مراجعات مردم و خدمات رسانی به بیماران فشار سنگینی را به دوش دارند و واقعا خسته شده‌اند به همین دلیل از شهروندان درخواست می‌شود بی دلیل به بیمارستان‌ها مراجعه نکنند تا کادر بهداشت و درمان بتوانند به کسانی که نیاز واقعی دارند خدمات ارائه دهند.

وی افزود: هر چند برخی از شهرستان‌های البرز در وضعیت قرمز قرار دارند ولی مجموع استان هنوز در وضعیت زرد است و شرایط بحرانی ندارد.

این مسئول اضافه کرد: از شهروندان درخواست می‌شود به هیچ وجه در تجمعات و مراسم‌هایی که دعوت می‌شوند شرکت نکنند و جز در موارد ضروری از منزل خارج نشوند.

کریم تاکید کرد: هنوز ممنوعیت خاصی برای اصناف، واحدهای اقتصادی فعال و ... در کرج صادر نشده بنابراین از مردم درخواست می‌شود با رعایت فاصله اجتماعی، اصل شستشوی ۲۰-۲۰ دست‌ها و استفاده از ماسک اجازه ندهند ممنوعیت‌ها به کرج بازگردد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی البرز اضافه کرد: بدون شک اگر مردم مثل موج اول همکاری خوبی با مجموعه بهداشت و درمان داشته باشند، از موج دوم هم به سلامت عبور خواهیم کرد.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    • نیم قرن با اقتصاد ایران؛ ۲۹ اسفند

      اقتصادنیوز: «نیم قرن با اقتصاد ایران» به سال چهارم رسید. ما در این بخش‌ تلاش می‌کنیم روندهای اقتصاد ایران و جهان را…

    کارگزاری مفید