از سوی رئیس سازمان غذا و داروی آمریکا؛

زمان‌بندی تولید واکسن کرونا اعلام شد

کدخبر: ۳۴۷۴۸۲
اقتصادنیوز؛ استفان هان رئیس سازمان غذا و داروی آمریکا ضمن رد تلویحی برخی ادعاهای دونالد ترامپ درباره کرونا از جمله زمان‌بندی تولید واکسن این ویروس، گفت: با احتیاط خوش بینانه می توانیم بگوییم ساخت واکسن در پایان سال یا اوایل سال آینده تکمیل می شود.
زمان‌بندی تولید واکسن کرونا اعلام شد

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از شفقنا؛ با وجود ادعاهای دونالد ترامپ مبنی بر اینکه راه حل درمان کوید ۱۹ و واکسن کرونا احتمالاً  خیلی زودتر از  پایان سال در دسترس است، عضو کارگروه واکسن ایالت متحده از ارائه یک جدول زمانی درباره توسعه نهایی واکسن امتناع ورزید.

استفان هان، رییس سازمان غذا و داروی آمریکا تاکید کرد: من نمی توانم پیش بینی کنم که چه زمانی واکسن در دسترس است. گرچه ما شاهد سرعت بی سابقه ای در توسعه واکسن هستیم. وعده جدی ما به مردم آمریکا این است که بر پایه  اطلاعات و دانش و ایمنی و کارآیی واکسن  عمل می کنیم. با احتیاط خوش بینانه می توانیم بگوییم ساخت واکسن در پایان سال یا اوایل سال آینده تکمیل می شود.

بنابراین گزارش، ترامپ در سخنرانی چهارم ژوئیه واشنگتن با لحن خوش بینانه به سرعت تحقیقات و توسعه درمان ویروس و همچنین تأثیر کوید ۱۹ بر  مبتلایان پرداخت. وی وعده داد که احتمالاً مدتها قبل از پایان سال یک راه حل درمانی و یا واکسن برای کرونا خواهیم داشت. ترامپ همچنین مدعی شد، ۹۹ درصد موارد ابتلا به کرونا کاملاً بی ضرر است.

یک از مدیران بهداشتی آمریکا در این باره گفت: ما بیش از ۱۲۹،۰۰۰ کشته و بیش از ۲.۸ میلیون مبتلا داریم، چگونه می توانیم بگوییم این ویروس بی ضرر است.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید