افشاگری مقام اسرائیلی درباره کرونایی های این کشور

کدخبر: ۳۴۷۸۷۲
اقتصادنیوز: مقام مسؤول بهداشتی سرزمین‌های اشغالی سه‌شنبه شب فاش کرد که شمار بیماران کرونایی در اسرائیل که شرایط جسمانی آنان وخیم است، بسیار کمتر از تعداد اعلام شده است
افشاگری مقام اسرائیلی درباره کرونایی های این کشور

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا؛ پروفسور "عیدیت ماتوت" مدیر بخش بیهوشی یک بیمارستان در سرزمین‌های اشغالی البته مدعی شد که این امر به دلیل درخواست سازمان بهداشت جهانی برای کاهش تعریف تعداد افرادی است که در شرایط بحرانی قرار دارند.

ماتوت افزود: در موج اول شیوع کرونا، تمام بیمارانی که مبتلا به بیمارای‌های خطرناک بوده و زمانی که به برخی لوازم تنفسی نیاز پیدا می‌کردند، در زمره افراد وخیم کرونایی ثبت می‌شدند، این درحالی است که در حال حاضر سازمان بهداشت جهانی خواسته است که آن دست از افراد بدحال که بیماری خطرناک نداشتند ثبت شوند، افرادی که میانگین اکسیژن مناسب در خون آنان کمتر از میانگینی است که در گذشته تعیین شده بود.

سخنان این مسؤول بهداشتی صهیونیستی همزمان با آن روی می‌دهد که وزارت بهداشت این رژیم از افزایش بی‌سابقه شمار مبتلایان به ویروس کرونا خبر داد.

این وزارتخانه امروز سه‌شنبه اعلام کرد که بیشترین آمار ابتلا به ویروس کرونا در یک روز در میان ساکنان سرزمین‌های اشغالی به ثبت رسیده و در ۲۴ ساعت گذشته یک هزار و ۵۷ صهیونیست به این ویروس مبتلا شدند.

به این ترتیب، شمار کلی مبتلایان به ویروس کرونا تا این لحظه در سرزمین‌های اشغالی به ۳۱ هزار و ۲۷۱ نفر و شمار جان‌باختگان نیز به ۳۳۸ نفر رسیده و شرایط جسمانی ۸۵ نفر دیگر از مبتلایان نیز وخیم گزارش شده است.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید