وضعیت قرمز و نارنجی در۱۸ شهر خوزستان

کدخبر: ۳۴۸۴۱۹
اقتصادنیوز: سرپرست مرکز بهداشت خوزستان گفت: ۱۸شهرخوزستان از نظر انتشار و ابتلا به کرونا در وضعیت قرمز ونارنجی قرار دارندکه از این تعداد ۱۵ شهر قرمزوسه شهرنارنجی هستند.
وضعیت قرمز و نارنجی در۱۸ شهر خوزستان

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا محمد علوی جمعه در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه خوزستان در کنار چند استان جنوبی کشور در وضعیت قرمز است بیان کرد: هر چند روزی است که موارد بیماری در استان کاهش یافته اما ممکن است دوباره روند ابتلا به کرونا صعودی شود.

وی با بیان اینکه خوزستان هفتمین هفته متوالی را در وضعیت قرمز سپری می‌کند افزود: در حال حاضر بیش از ۹۰ درصد جمعیت خوزستان در معرض خطر انتشار و ابتلا به این بیماری هستند.

سرپرست مرکز بهداشت خوزستان ادامه داد : خیلی از مردم نسبت به این بیماری خطرناک بی‌تفاوت هستند که یکی از عوامل موثر دراین نگاه مردم، بی‌تفاوت بودن برخی مسوولان نسبت به این موضوع است.

علوی افزود: زندگی بی معشیت سخت است اما بدون سلامت هم نمی توان معیشت داشت ، مردم در بازارو خیابان بدون رعایت نکات بهداشتی و احساس خطر کردن نسبت به این بیماری تردد دارند ، در دوران جنگ تحمیلی مردم در هر مساله ای که نیاز بود، همکاری بسیار خوبی داشتند اما با وجود اینکه درحال حاضر همه با دشمنی به نام کرونا مواجه هستیم ، همیاری مردم با کادر درمان دراین جبهه ضعیف است.

سرپرست مرکزبهداشت خوزستان اظهار داشت: برای بیماری کرونا نه دارو و نه واکسن وجود دارد و مردم به اخبار جعلی تولید واکسن این بیماری دل خوش نکنند ، تنها راه مقابله با این بیماری استفاده از ماسک و رعایت نکات بهداشتی است.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید