سخنگوی وزارت بهداشت اعلام کرد؛

آخرین آمار رسمی کرونا در ایران؛ افزایش مجدد مبتلایان و جانباختگان روزانه/ 15 استان در وضعیت قرمز و هشدار

کدخبر: ۳۴۸۵۹۶
اقتصادنیوز: بنابراعلام سخنگوی وزارت بهداشت شمار جانباختگان روزانه با افزایش بیش از 40 موردی مواجه شده و تعداد مبتلایان روزانه نیز بیش از 130 مورد رشد داشته است. همچنین 5 استان در وضعیت قرمز و 10 استان در وضعیت هشدار قرار دارند.
آخرین آمار رسمی کرونا در ایران؛ افزایش مجدد مبتلایان و جانباختگان روزانه/ 15 استان در وضعیت قرمز و هشدار

به گزارش اقتصادنیوز، سیماسادات لاری، سخنگوی وزارت بهداشت گفت: از دیروز تا امروز ۲۱ تیر ۱۳۹۹ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، دو هزار و ۳۹۷ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که  یک هزار و ۷۳۹ نفر از آنها بستری شدند.

لاری افزود: مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۲۵۵ هزار و ۱۱۷ نفر رسید.

به گفته سخنگوی وزارت بهداشت متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۱۸۸ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۱۲ هزار و ۶۳۵ نفر رسید.

او اظهار کرد: خوشبختانه تا کنون ۲۱۷ هزار و ۶۶۶ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستانها ترخیص شده اند. ۳۳۳۸ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در وضعیت شدید این بیماری تحت مراقبت قرار دارند.

لاری گفت: تا کنون یک میلیون و ۹۴۷ هزار و ۱۱۴ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.

به گفته سخنگوی وزارت بهداشت استانهای خوزستان، آذربایجان شرقی، خراسان رضوی، هرمزگان و خراسان شمالی در وضعیت قرمز قرار دارند.

لاری افزود: استانهای تهران، البرز، لرستان، خراسان جنوبی، کهگیلویه و بویر احمد، زنجان، اصفهان، مازندران، گلستان و ایلام هم در وضعیت هشدار قرار دارند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید