دادستان نهاوند خبر داد

احضار عوامل اصلی یک عروسی به دادسرا

کدخبر: ۳۴۸۷۷۶
اقتصادنیوز: دادستان عمومی و انقلاب شهرستان نهاوند از تعطیلی یک مجلس عروسی در شهر برزول نهاوند و احضار عوامل اصلی برگزاری مراسم به مراجع قضایی خبر داد.
احضار عوامل اصلی یک عروسی به دادسرا

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا، عباس آزادبخت درباره این خبر اظهار کرد: شامگاه گذشته -شنبه 21 تیرماه- طبق گزارش دریافتی یک مجلس عروسی در شهر برزول نهاوند تعطیل و عوامل اصلی برپایی این مراسم به دادسرا احضار شدند.

وی با بیان اینکه خواننده و نوازنده ارگ این مراسم هم بازداشت و ادوات و تجهیزات موسیقی آنها توقیف و ضبط شد، تصریح کرد: وضعیت نهاوند به علت شیوع و گسترش ویروس مرگبار کرونا قرمز است و عامل اصلی این وضعیت برگزاری مراسم های عروسی و ختم است.

آزادبخت مطرح کرد: حفظ جان و سلامتی مردم خط قرمز و قانون است و تا عادی شدن شرایط اجازه برگزاری هیچ گونه مراسم ختم، عروسی و تجمع عمومی صادر نخواهد شد.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان نهاوند یادآور شد: با هر فردی که بخواهد سلامت و جان مردم را به خطر بیندازد، بدون اغماض برخورد قاطع خواهد شد.

وی در پایان گفت: از خانواده هایی که مراسم عروسی دارند، درخواست می شود این مراسم ها را لغو و به زمان دیگری موکول کنند و اگر بخواهند مقابل قانون و سلامت مردم قرار بگیرند، ضمن تعطیلی مراسم و بازداشت عوامل، برابر قانون با آنها برخورد می شود.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید