نخست‌وزیر عراق پس از بازگشایی گذرگاه مرزی مندلی؛

این یک پیام روشن به مفسدان است

کدخبر: ۳۴۸۸۳۱
اقتصادنیوز؛ «مصطفی الکاظمی» که برای بازگشایی گذرگاه مرزی مندلی به این منطقه رفته بود، گفت: بازدید ما از گذرگاه مندلی، پیام روشنی به همه مفسدان است مبنی بر اینکه هیچ جای پایی در گذرگاههای مرزی ندارید.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از فارس؛ نخست وزیر عراق با اشاره به اینکه مرحله بازگرداندن نظم و قانون آغاز شده، تاکید کرد: اجازه سرقت اموال عمومی در گذرگاهها را نمی دهیم.

به گزارش سرویس ترجمه شفقنا به نقل از خبرگزاری عراقی نینا، «مصطفی الکاظمی» که برای بازگشایی گذرگاه مرزی مندلی به این منطقه رفته بود، اظهار داشت: مرحله بازگرداندن نظم و قانون آغاز شده و ما اجازه سرقت اموال عمومی در گذرگاهها را نمی دهیم. محدوده گمرگ تحت محافظت نیروهای نظامی است.

الکاظمی افزود: بازدید ما از گذرگاه مندلی، پیام روشنی به همه مفسدان است مبنی بر اینکه هیچ جای پایی در گذرگاههای مرزی ندارید.

وی در ادامه همه مراکز را به تلاش برای مبارزه با فساد دعوت کرد و با اشاره به اینکه این یک خواسته مردمی و همگانی است، بیان کرد: برنامه هایی را برای مبارزه با مفسدان تدارک دیده ایم و همه باید برای تحقق این خواسته دست به دست هم دهند. دست ریاست گذرگاههای مرزی را برای  تعقیب مفسدان در همه گذرگاههای مرزی بازگذاشته ایم و به آنها اختیاراتی را داده ایم.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید