آیفون 12 گران تر از حدتصور خواهد بود

کدخبر: ۳۴۹۲۳۰
اقتصاد نیوز:اگر چه تردیدی در مورد گران قیمت بودن گوشی آیفون 12 وجود ندارد، اما منابع مطلع می گویند به علت سازگار شدن این گوشی با استاندارد نسل پنجم قیمت آیفون 12 بیشتر از حد تصور خواهد بود.
آیفون 12 گران تر از حدتصور خواهد بود

به گزارش اقتصاد نیوز به نقل از خبرگزاری فارس ، پیش از این گفته شده بود که ارزان ترین مدل ایفون ۱۲ حدود ۶۵۰ دلار قیمت دارد، ولی اخبار تازه تر حاکی از این است که این گوشی به علت نصب سخت افزارهای مورد نیاز برای استفاده از قابلیت های شبکه های نسل پنجم گران تر از این رقم خواهد بود.

بر اساس یافته های جف پو محقق نزدیک به اپل، آیفون ۱۲ با نمایشگر ۵.۴ اینچی ۷۴۹ دلار قیمت خواهد داشت. این رقم ۱۰۰ دلار بیشتر از قیمتی است که قبلا تخمین زده شده بود.

علت این افزایش علاوه بر سازگار شدن آیفون ۱۲ با شبکه های نسل پنجم، استفاده از نمایشگرهای OLED به جای نمایشگرهای ال سی دی در مدل جدید آیفون است.

پیش از این اعلام شده بود که آیفون ۱۲ دارای نمایشگر ۶.۱ اینچی حداقل ۷۴۹ دلار قیمت خواهد داشت. می توان حدس زد که این گوشی نیز با برآورد جدید حداقل ۸۵۰ دلار قیمت داشته باشد. همچنین قیمت گوشی های آیفون ۱۲ پرو و آیفون ۱۲ پرو مکس هم به حوالی ۱۰۰۰ دلار خواهد رسید.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید