در دیوان عالی کشور؛

حکم اعدام 3 نفر از معترضین آبان‌ماه تایید شد

کدخبر: ۳۴۹۳۳۸
اقتصادنیوز؛ غلامحسین اسماعیلی، سخنگوی قوه قضائیه با اشاره به تایید حکم اعدام سه نفر در دیوان عالی کشور: آنچه که از ناحیه همکاران قضائی اعلام شده این است که حکم بعد از فرجام خواهی متهمان تایید شده و به دادسرا اعاده شده است.
حکم اعدام 3 نفر از معترضین آبان‌ماه تایید شد

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از خبرگزاری صداوسیما؛ غلامحسین اسماعیلی با اعلام این خبر افزود: اینکه حکم اجرا شود یا خیر بستگی به اجرای احکام دارد و ممکن است در این فرآیند اعمال ماده ۴۷۷ یا هر اقدام دیگری انجام شود تا نتیجه آن با تغیر مواجه شود

اسماعیلی ادامه داد: تایید حکم صحت دارد، اما درباره مطالبی که در رسانه ها منتشر شد باید بگویم که این پرونده را خدای متعال کمک کرد که جنایات انها برملا شود. آنها عناصر اصلی اغتشاشات بودند، اما در صحنه اغتشاشات دستگیر نشدند.

سخنگوی قوه قضائیه اظهار داشت: دو نفر از آنها در صحنه دزدی مسلحانه دستگیر شدند که در حال دزدی بودند. بعد از دستگیری در گوشی موبایل این افراد صحنه هایی که خودشان بانکی را  آتش زدند و اقدامات خراب کارانه ای را انجام دادند، موجود و مشخص بود.

وی افزود: آنها این فیلم ها را به خبرگزاری های خارجی ارسال کرده بودند و به دست خودشان بهترین مستندات را ضبط و در جلسات دادگاه اقرار کردند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید