خبر تبریک زایمان نماینده تهران به نماینده اصفهان جنجالی شد

کدخبر: ۳۴۹۶۶۲
اقتصادنیوز :توئیت نماینده اصفهان در رابطه با زایمانش و تبریک نماینده تهران به او خبرساز شد.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از جماران، زهرا شیخی نماینده اصفهان در مجلس یازدهم، خبر فرزندار شدن خود را توئیت کرد و نوشت «خداوند را شاکرم که در اوج مسئولیت و توفیق خدمت مضاعف به مردم سرزمینم، برای سومین بار لذت مادری را به من چشاند. با تولد این مولود مبارک با انگیزه ای بیش از پیش در مجلس شورای اسلامی، به حمایت از بانوان محروم از نعمت مادری و کمک به تمامی مادران پردغدغه ی سرزمینم، تلاش خواهم نمود.»

در واکنش به این توئیت سمیه رفیعی نماینده تهران تولد فرزند این نماینده را به رهبر انقلاب، تبریک گفت و نوشت: « همکار عزیز و ولایتمدارم صمیمانه تبریک عرض می کنم این اتفاق مثبت را اول خدمت رهبر معظم انقلاب اسلامی، مردم ولایتمدار کشورم و هموطنان عزیز و شریف و ولایتمدار اصفهان» 

البته واکنش های گسترده در فضای مجازی به این خبر تبریک جنجالی باعث شد این نماینده در توئیتی دیگر  درباره پیام تبریکش توضیح دهد: «رهبر عزیز انقلاب در یک دوره8ساله42بار از لزوم تغییر فضای فرهنگی، حقوقی و اجتماعی برای افزایش جمعیت سخن گفته اند. اینک یک خانم پزشک فوق تخصص، فرزند شهید و نماینده مردم شریف اصفهان صاحب فرزند سوم شده است. حتما جای تبریک ویژه به پدر معنوی همه فرزندان شهدا و مردم شهیدپرور اصفهان دارد.»

عزت الله ضرغامی  نیز در واکنش به این پیام تبریک  نوشت:  " زایمان یک نماینده وظیفه شناس، نیاز به تبریک به مقام معظم رهبری و همه ملت شریف ایران ندارد! در مورد موانع ازدواج و فرزندآوری، حرف‌هایی دارم که در صورت نیاز، در اختیار مجلس انقلابی قرار خواهم داد. کشور به سرعت به سمت پیری می‌رود و هنوز هیچ اقدام عملی، برای مقابله با آن انجام نشده است.»

انتقادات از پیام تبریک نماینده تهران به نماینده اصفهام باعث شد که سمیه رفیعی واکنش نشان دهد. او در  توئیت دیگری درباره پیام تبریکش توضیح داد: «رهبر عزیز انقلاب در یک دوره هشت ساله 42 بار از لزوم تغییر فضای فرهنگی، حقوقی و اجتماعی برای افزایش جمعیت سخن گفته اند. اینکه یک خانم پزشک فوق تخصص، فرزند شهید و نماینده مردم شریف اصفهان صاحب فرزند سوم شده است. حتما جای تبریک ویژه به پدر معنوی همه فرزندان شهدا و مردم شهیدپرور اصفهان دارد.»

در همین رابطه پروانه سلحشوری نماینده پیشین تهران هم به زهرا شیخی تبریک گفت و با هشتگ اعدام نکنید در توئیتی نوشت:  «قدم نو رسیده مبارک باشد. خوشحالی و تبریک همکارتان به همه جز شما هم مبارک باشد. اما فراموش نکنیم که آن سه جوان هم فرزندان مادران دیگری هستند. مادرانی که آغوش فرزندانشان را می‌خواهند نه جنازه آن‌ها را. شما هم نماینده مجلس هستید و هم یک مادر. صدای مادران ایران باشید.»

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید