زلزله در تیم رئال

کدخبر: ۳۵۰۳۴۰
اقتصاد نیوز: رئال مادرید جام لالیگا را یک بار دیگر به سبد افتخارات خود اضافه کرد اما «زین الدین زیدان» با دیدار پایانی فصل برابر لگانس به چشم یک بازی دوستانه نگاه نخواهد کرد؛ ضمن اینکه مرد فرانسوی نسبت به ادامه همکاری با رئال ابراز عدم اطمینان کرد.
زلزله در تیم رئال

 

اقتصاد نیوز به نقل از ایرنا: سرمربی فرانسوی رئال در آستانه دیدار فردا (یکشنبه) تیمش برابر لگانس اظهار داشت: نباید فرقی داشته باشد. یک بازی دیگر باقیمانده و باید به لیگ احترام بگذاریم. مثل همیشه بازی خواهیم کرد. باید انگیزه‌ای پیدا کنیم زیرا دی‌ان‌ای این باشگاه پیروزی در تمام بازی‌ها است و علاوه بر این، دیدار برابر لگانس هم یکی از بازی‌های لیگ است و دوستانه نیست.

پنجره نقل و انتقالات تابستانی در آستانه باز شدن است و مثل همیشه شایعات زیادی در کمپ رئال به گوش می‌رسد اما زیدان هنوز روی نقل و انتقالات متمرکز نشده است.

مرد فرانسوی در این باره نیز تاکید کرد: در پرسش‌های خود به همه چیز اشاره کردید غیر از بازی فردا و لیگ قهرمانان. هنوز دغدغه‌هایی پیش رو داریم و بدون حل و فصل کردن این موضوعات، در مورد فصل آینده حرف نخواهیم زد. فردا بازی داریم، سپس لیگ قهرمانان در پیش است؛ بعد از آن در مورد فصل آینده صحبت خواهیم کرد.

با توجه به آمار ثبت شده زیدان مبنی بر فتح یک جام هر ۱۹ بازی در میان، ستاره اسبق تیم ملی فرانسه در مورد اینکه آیا در سانتیاگوبرنابئو احساس خاص بودن دارد یا خیر، تاکید کرد: چنین حسی ندارم. خوش شانسم که اینجا هستم. در این باشگاه بزرگ. هر روز فقط به آن روز فکر می‌کنم زیرا سرانجام یک روز همه چیز تمام می‌شود همان‌طور که یک بار تمام شد. هیچکس نمی‌داند چه اتفاقی قرار است رخ دهد. قرارداد دارم و از بودن اینجا خوشحالم اما در فوتبال هرگز نمی‌دانید که چه اتفاقی خواهد افتاد. اینجا، اوضاع امروز با روز بعد متفاوت است و من هم از آینده خبر ندارم.

دیدار برگشت یک هشتم برابر منچسترستی در لیگ قهرمانان نزدیک است و زیدان با اذعان به سخت بودن جبران شکست ۲ بر یک اظهار داشت: می دانیم که کار سختی داریم؛ همانطور که در دیدار رفت اینگونه بود. تا آخرین ثانیه بازی خواهیم جنگید. به همین دلیل نیازی به نگرانی نیست.

«کریم بنزما» همچنان این شانس را دارد که فصل لالیگا را به عنوان آقای گل به اتمام برساند و زیدان در رابطه با این موضوع گفت: البته که دوست دارم او پیچیچی را ببرد اما اولویتی در کار نیست. بنزما استحقاقش را دارد و خواهیم دید که چه اتفاقی رخ خواهد داد.

زیدان در مورد رقیب سنتی رئال یعنی بارسلونا نیز تاکید کرد: آنها تنها یک بازی را واگذار کرده و هفت بازی را برده‌اند و تفاوت ما این است که همه بازی‌هایمان را بردیم اما نباید دستاوردها و کارهایی را که بارسلونا انجام داده است، کم ارزش جلوه دهیم چون چنین کاری درست نیست.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید