دل اعضای شورای شهر شیراز با استیضاح شهردار نیست!

کدخبر: ۳۵۰۳۵۲
اقتصاد نیوز: در جلسه غروب امروز "شنبه" شورای اسلامی رشت با دستور استیضاح شهردار رشت از ۱۱ عضو شورا ؛ ۶ نفر حاضر بودند. این در حالی است که برای برگزار شدن جلسه شورای این کلانشهر حداقل باید هشت نفر حضور داشته باشند.
دل اعضای شورای شهر شیراز با استیضاح شهردار نیست!

 

به گزارش اقتصاد نیوز به نقل از ایرنا:اسماعیل حاجی پور، محمدحسن علیپور، محمدحسن عاقل منش، حامد عبداللهی، فاطمه شیرزاد و رضا رسولی از حاضران جلسه امروز شورا بودند، سید امیرحسین علوی، بهراد ذاکری، حجت جذب، فرهام زاهد و احمدرمضانپور نرگسی در جلسه استیضاح شهردار رشت حاضر نبودند.

ناصر حاج محمدی شهردار کلانشهر رشت در جلسه در جمع حاضران حضور یافت.

اسماعیل حاجی پور رئیس شورای اسلامی رشت بیان داشت: جلسه استیضاح شهردار رشت چهارشنبه هفته جاری برگزار خواهد شد.

وی خطاب به شهردار رشت اظهار داشت: تا زمانی که کرسی شهرداری رشت را به دست دارید شهردار هستید و باید کارها را پیش ببرید.

طرح استیضاح ناصر حاج محمدی شهردار رشت غروب چهارشنبه گذشته در صحن شورای اسلامی اعلام وصول شد، بر این اساس قرار بر این شد تا جلسه استیضاح امروز شنبه برگزار شود.

استیضاح شهردار رشت دوشنبه گذشته طی جلسه بررسی طرح سوال از شهردار و عدم اقناع ۶ عضو شورای اسلامی این شهر از پاسخ های ناصر حاج محمدی رقم خورده بود.

 ناصر حاج محمدی در جلسه دوشنبه گذشته شورا به ۱۱ سئوال اعضای شورای پاسخ داد که در نهایت با رای گیری ۱۰ نفر از حاضران شورا، ۴ نفر پاسخ را پذیرفتند اما ۶ عضو از جواب ها قانع نشدند.

شهرداری رشت دارای پنج منطقه است، این کلانشهر، حدود ۷۰۰ هزار نفر جمعیت ثابت دارد که به طور متوسط، این تعداد در طول روز به یک میلیون و ۲۰۰ هزار نفر می رسد. 

شورای اسلامی کلانشهر رشت ۱۱ عضو دارد.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک