واکنش ترامپ به انتشار کتاب برادر زاده‌اش

کدخبر: ۳۵۰۶۲۰
اقتصادنیوز: دونالد ترامپ در واکنش به انتشار کتاب برادرزاده اش گفت: بیشتر بخاطر حملاتی که در این کتاب به پدر و مادرم صورت گرفته، ناراحت شدم تا خودم.
واکنش ترامپ به انتشار کتاب برادر زاده‌اش

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا ، ترامپ در واکنش به انتشار کتاب "خطرناک‌ترین مرد دنیا"  به نوشته "مری ترامپ" برادرزاده خود گفت: محتوای این کتاب بیشتر علیه والدینش است تا خود وی. 

ترامپ در پاسخ به مجری شبکه فاکس نیوز در پاسخ به اینکه آیا از افشاگری‌های یکی از بستگان خود در کتاب یاد شده ناراحت هستی؟ گفت: من بیشتر به علت حملاتی که در این کتاب به پدر و مادرم صورت گرفته ناراحتم تا خودم، من یک مادر بسیار مهربان و معصومی دارم. 

ترامپ افزود: پدر من با اعتمادترین فردی بود که تا الان می‌شناسم، وی مردی بسیار خوبی بود. 

کتاب افشاگرانه «مری ترامپ» علیه عموی خود ترامپ رییس جمهوری آمریکا در نخستین روزهای انتشارش حدود یک میلیون نسخه به فروش رفت که یک رکورد به شمار می‌آید. 

این کتاب با عنوان «بسیار زیاد و ناکافی؛ چگونه خانواده من خطرناک‌ترین مرد دنیا را پدید آورد» منتشر شده است. 

مری ترامپ ۵۵ ساله، دختر "فِرِد ترامپ" برادر متوفای رییس جمهوری آمریکاست که در کتاب خود به اطلاعات محرمانه خانواده ترامپ پرداخته است. 

او در این کتاب فاش کرده که ترامپ اظهارنامه مالیاتی پدرش و دیگر اسناد محرمانه خانوادگی را در اختیار نیویورک‌تایمز قرار داده بود. 

این کتاب در حالی منتشر شده است که پیش از این با وجود مخالفت‌های کاخ سفید، کتاب جدید "جان بولتون" با عنوان «اتاقی که اتفاق آنجا افتاد» به دلیل انتشار در آستانه انتخابات ۲۰۲۰ این کشور و افشاگری‌ها درباره رییس جمهوری آمریکا بسیار خبرساز شده بود. 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید