همه پیش‌بینی‌‌ها حکایت از «شکست ترامپ» دارند؛

ترامپ: ممکن است شکست را نپذیرم

کدخبر: ۳۵۰۶۷۵
اقتصادنیوز؛ جاناتان فریدمن در روزنامه گاردین انگلیس می‌نویسد: نظرسنجی‌های شکست دونالد ترامپ را در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا پیش‌بینی می‌کنند.
ترامپ: ممکن است شکست را نپذیرم

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از شفقنا؛ 

وزنامه گاردین انگلیس گزارش داد که نظرسنجی‌های اخیر در آمریکا نشانگر پیشی گرفتن جو بایدن، نامزد دموکرات‌ها در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا بر دونالد ترامپ، رئیس جمهوری کنونی این کشور است.

جاناتان فریدمن، در مقاله‌ای در روزنامه گاردین نوشت، تمامی پیش‌بینی‌ها حکایت از شکست ترامپ در انتخابات آتی دارد، به ویژه اینکه نظرسنجی‌های اخیر نشان می‌دهد که ۷۲ درصد از آمریکایی‌ها بر این باور هستند که کشورشان به سمت مسیر اشتباه در حرکت است.

فریدمن گفت که نحوه تعامل ترامپ با بحران کرونا اوضاع را بدتر کرد، چراکه او خطر این تهدید را کم‌اهمیت جلوه داد.

در نظرسنجی رای دهندگان ثبت شده که توسط رویترز و موسسه ایبسوس انجام شد، ترامپ ۱۰ درصد آراء کمتر از بایدن در این نظرسنجی‌ها کسب کرد، اما ترامپ این نتایج را به سخره گرفت و پس از آن در اقدامی برای تحکیم فرصت‌های انتخاب مجدد خود، مدیر کمپین انتخاباتی‌اش را در روز چهارشنبه تغییر داد.

ترامپ: شکست را دوست ندارم

دونالد ترامپ تعهد درباره به رسمیت شناختن هرگونه نتیجه احتمالی در انتخابات نوامبر ۲۰۲۰ را رد کرد.

ترامپ

دونالد ترامپ، رئیس‌جمهوری آمریکا امروز، یکشنبه در گفت‌وگو با شبکه فاکس نیوز گفت: من شکست خورده خوب نیستم، من شکست را دوست ندارم، دوست ندارم شکست بخورم.

ترامپ نامزد اردوگاه جمهوری‌خواهان اظهار کرد: رای‌گیری الکترونیکی در انتخابات که دموکرات‌ها به عنوان راهکار تضمین کننده برگزاری رای‌گیری به رغم ادامه شیوع کرونا مطرح کرده‌اند احتمالا منجر به «تقلب در انتخابات» خواهد شد.

او درباره این سوال که آیا قصد دارد نتایج انتخابات را در صورت شکستش بپذیرد یا نه گفت: نه باید قبل از هر چیزی نتایج را ببینم.

ترامپ در پاسخ به تکرار سوال مبنی بر این‌که آیا نتایج انتخابات را می‌پذیرد یا نه تاکید کرد: نه، نمی‌خواهم بگویم، بله همانطور که قصد ندارم بگویم، نه.

او بار دیگر ابراز عقیده کرد که جو بایدن رقیبش که اخیرا حمایت کافی نمایندگان کنگره آتی حزب دموکرات را برای نامزدی رسمی در رقابت‌های انتخاباتی به دست آورده، کشور را نابود خواهد کرد.

ترامپ، بایدن را برای ریاست جمهوری نامناسب خواند و گفت، او در صحبت‌هایش نمی‌تواند دو کلمه را به هم ربط دهد، دیگران او را کنترل می‌کنند.

این اظهارات برخلاف اظهارات قبلی ترامپ است که متعهد شده بود نتایج انتخابات را حتی در صورت شکست بپذیرد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید