ظریف مطرح کرد؛

تمدید قرارداد ۲۰ساله ایران و روسیه

کدخبر: ۳۵۰۹۵۵
اقتصادنیوز؛ محمدجواد ظریف وزیر خارجه در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه مارس سال آینده بیستمین سال توافقات ایران و روسیه است و آیا ایران برنامه‌ای برای تمدید این توافق دارد؟ گفت: تمدید قرارداد در دستورکار ماست.
تمدید قرارداد ۲۰ساله ایران و روسیه

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از فارس؛ محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران که امروز (سه‌شنبه) به منظور دیدار و گفت‌وگو با سرگئی لاوروف همتای روس خود و تقدیم پیام حسن روحانی به ولادیمیر پوتین وارد مسکو شد، در بدو ورود در جمع خبرنگاران عنوان کرد: متعاقب گفت‌وگوهای آقایان روحانی و پوتین قرار شد گفت‌وگوهایی اینجا صورت بگیرد.

وی تأکید کرد: روابط جمهوری اسلامی ایران و فدراسیون روسیه راهبردی است و در شرایط کنونی که تحولات عمده‌ای در سطح بین‌المللی در حال وقوع است، نیاز است این گفت‌وگوها به صورت مرتب بین ما و دولت روسیه و همین طور سایر دوستان ما مثل دولت چین صورت بگیرد و این سفر به همین دلیل انجام شده است و انشاءالله نتایج خوبی برای کشور داشته باشد

ظریف خاطرنشان کرد: روابط دوجانبه، منطقه و برجام از جمله مواردی است که در این سفر درباره آن گفت‌گو می‌شود.

تمدید قرارداد ۲۰ ساله با روسیه در دستورکار ماست

وزیر خارجه در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه مارس سال آینده بیستمین سال توافقات ایران و روسیه است و آیا ایران برنامه‌ای برای تمدید این توافق دارد؟ گفت: تمدید قرارداد در دستورکار ماست و اگر دوستان روسی آماده باشند قرارداد بلندمدت دیگری داشته باشیم، قابل بررسی است، ولی حتما تمدید قرارداد در دستورکار ماست.

ظریف: سفرم به مسکو متعاقب گفت‌وگوهای روحانی و پوتین انجام شده/روابط ایران و روسیه راهبردی است

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید