تگزاس ترکید

کدخبر: ۳۵۱۸۹۹
اقتصاد نیوز: ایالت تگزاس آمریکا در حالی گرفتار شیوع ویروس کرونا است که بر اساس اعلام مقامات محلی، مردم این ایالت باید خود را برای مواجه شدن با اولین طوفان فصلی آتلانتیک ۲۰۲۰ (هانا) آماده کنند.
تگزاس ترکید

به گزارش اقتصاد نیوز به نقل از ایرنا: نشریه هیل شنبه شب نوشت، طوفان هانا به عنوان اولین طوفان فصلی آتلانتیک ۲۰۲۰ به سمت ایالت تگزاس در حرکت است. 

مرکز ملی طوفان آمریکا (NHC) اعلام کرد: طوفان هانا بسیار قوی است و به قدرت ۷۵ مایل در ساعت تبدیل شده است. همچنین انتظار می‌رود با نزدیک شدن به سواحل تگزاس قدرت آن بیشتر شود. 

پیش بینی می‌شود که اواخر روز شنبه به وقت محلی آمریکا، تگزاس شاهد بارش باران باشد و میزان بارش در برخی از مناطق به ۶ تا ۱۲ اینچ برسد.  

هشدارهای وقوع طوفان در ایالت تگزاس در حالی داده می‌شود که پیش از این مقامات محلی این ایالت به علت میزان بالای مبتلایان به ویروس کرونا استفاده از ماسک را اجباری کرده بودند. 

فرماندار تگزاس هفته گذشته دستور استفاده اجباری از ماسک را در این ایالت صادر و از پذیرفتن طرح دولت مرکزی آمریکا در بازگشایی برخی از مراکز تجاری و اقتصادی خودداری کرد. 

براساس داده‌های مرکز ورد میترز، تا کنون ۳۸۵ هزار و ۹۴۸ نفر در ایالت تگزاس به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند که چهار هزارو و ۹۳۲ نفر از آنان فوت شده‌اند. 

تگزاس پس از کالیفرنیا، نیویورک و فلوریدا چهارمین ایالت پرخطر آمریکا دارای بیشترین مبتلایان به ویروس کرونا است. 

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید