زمان بازگشایی مدارس نقطه جدید جدال ترامپ و بایدن

کدخبر: ۳۵۲۳۳۶
اقتصادنیوز: دموکرات‌ها در یک تبلیغ تلویزیونی جدید از تلاش‌های دونالد ترامپ رییس جمهوری آمریکا برای بازگشایی مدارس در پاییز و بحبوحه شیوع گسترده کرونا انتقاد کردند.
زمان بازگشایی مدارس نقطه جدید جدال ترامپ و بایدن

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از تارنمای هیل، در این تبلیغ تلویزیونی که دوشنبه پخش شد، آمده است: سایر کشورها از دستورالعمل‌ها پیروی کردند اما او علم را نادیده گرفت.

در این تبلیغ تلویزیونی، تلاش ترامپ برای بازگشایی مدارس در پاییز، تلاشی «ناامیدانه» به منظور «نجات» خود در انتخابات توصیف شده است.
راوی در این تبلیغ تلویزیونی می‌گوید: آیا یقین دارید که او بهترین کار را برای فرزندان ما انجام می‌دهد؟ ترامپ شکست خورده است.
یک مشاور کمیته ملی حزب دموکرات به شبکه سی.ان.ان گفت که این تبلیغ در شبکه‌های کابلی ایالت‌های کلیدی پخش می‌شود و به مدت دو هفته کارزاری علیه تلاش ترامپ برای بازگشایی مدارس ادامه خواهد داشت.
«جو بایدن» نامزد دموکرات‌ها در انتخابات ریاست جمهوری طرحی را برای بازگشایی امن مدارس ارائه کرد. 
وی گفته که برای بازگشایی امن مدارس باید کرونا را تحت کنترل درآورد و دستورالعمل‌های ایمنی در ایالتها و مدارس به اجرا در خواهد آمد.
بایدن وعده داده است که در صورتی که به ریاست جمهوری انتخاب شود، کمک‌های مالی اضطراری در اختیار مدارس دولتی و مهدکودک‌ها قرار خواهد داد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید