توصیه معنادار رهبر انقلاب به سران برخی کشورهای مسلمان

کدخبر: ۳۵۲۷۶۸
رهبر انقلاب فرمودند: غم و گرفتاری جوامع مسلمان را گرفتاری خود به شمار می‌آوریم و برای علاج آن تلاش میکنیم.
توصیه معنادار رهبر انقلاب به سران برخی کشورهای مسلمان

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از خبرآنلاین، رهبر معظّم انقلاب اسلامی روز گذشته به مناسبت موسم حج، پیام مهمی را خطاب به امّت اسلام صادر کردند و در ضمن آن به سران برخی کشورهای مسلمان توصیه هایی را بیان کردند. در بخشی از این پیام آمده است؛

 ما همه‌ی ملّتهای مسلمان را برادران خود میدانیم، و با غیر مسلمانانی که در جبهه‌ی معارض وارد نشده‌اند با نیکی و عدالت رفتار میکنیم. غم و گرفتاری جوامع مسلمان را گرفتاری خود به شمار می‌آوریم و برای علاج آن تلاش میکنیم. کمک به فلسطین مظلوم، دلسوزی برای پیکر مجروح یمن و دغدغه‌ی مسلمانان زیر ستم در هر نقطه‌ی جهان را اهتمام همیشگی خود قرار میدهیم.

>>>> بیشتر بخوانید؛ رهبرانقلاب: رفتار دولت نژادپرست آمریکا را محکوم و از مردم حمایت می‌کنیم

نصیحت به سران برخی کشورهای مسلمان را وظیفه میدانیم؛ دولتمردانی که به جای تکیه به برادر مسلمان خود، به آغوش دشمن پناه میبرند و برای سود شخصی چند روزه، تحقیر و زورگویی دشمن را تحمّل میکنند و چوب حراج به عزّت و استقلال ملّت خود میزنند ــ آنان که بقاء رژیم غاصب و ظالم صهیونیست را میپذیرند و پنهان و آشکار دست دوستی به آنان میدهند ــ اینان را نصیحت میکنیم و از پیامدهای تلخ این رفتار بر حذر میداریم. حضور آمریکا در منطقه‌ی غرب آسیا را به زیان ملّتهای این منطقه و موجب ناامنی و ویرانی و عقب‌ماندگی کشورها میدانیم. در قضایای کنونیِ آمریکا و حرکت ضدّ تبعیض نژادی در آن هم، موضع قاطع ما جانب‌داری از مردم و محکوم کردن رفتار قساوت‌آمیز دولت نژادپرست آن کشور است.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید