انبار مهمات جبهه‌النصره توسط جنگنده‌های سوری نابود شد

کدخبر: ۳۵۳۶۲۷
صدای انفجارهای مداوم ناشی از انهدام انبارهای مهمات تروریست‌های جبهه النصره در مناطقی از شمال غربی سوریه شنیده شد و به شهر حلب نیز رسید.
انبار مهمات جبهه‌النصره توسط جنگنده‌های سوری نابود شد

به گزارش اقتصاد نیوز به نقل از ایرنا، یکی از بزرگترین انبارهای مهمات متعلق به گروه تروریستی تحریر الشام (جبهه النصره) در استان ادلب در شمال غرب سوریه توسط جنگنده‌- بمب افکن های سوری بطور کامل منهدم شد.

 خبرگزاری اسپوتنیک روسیه امروز دوشنبه گزارش داد: صدای انفجارهای مداوم ناشی از انهدام انبارهای مهمات تروریست‌های جبهه النصره در مناطقی از شمال غربی سوریه شنیده شد و به شهر حلب نیز رسید.  

این خبرگزاری به نقل از خبرنگار خود در حومه ادلب افزود: هواپیماهای جنگی سوریه طی چندین عملیات، یکی از بزرگترین انبارهای مهمات و سلاح "تحریر الشام" در مجاورت شهر " بنش " در حومه شمال شرقی استان ادلب را هدف قرار دادند که به نابودی کامل انبار منجر شد.  

خبرنگار این خبرگزاری به نقل از یک منبع میدانی اظهار داشت که این عملیات پس از آن صورت گرفت که هواپیماهای شناسایی سوری یکی از پایگاه‌های دشمن را کشف کردند و مشخص شد که این پایگاه توسط گروههای مسلح [تروریستی] به عنوان انبار برای ذخیره اسلحه و مهمات مورد استفاده قرار می‌گیرد.  

همچنین طی عملیات شناسایی مشخص شد که در کنار انبار تاسیساتی برای انجام عملیات حمل، بارگیری و تخلیه وجود دارد.  

این منبع خاطرنشان کرد: با این شناسایی، هواپیماهای جنگی سوریه بلافاصله وارد عمل شدند و از طریق یک سری حملات و بمباران پایگاه یاد شده را مورد هدف قرار دادند که منجر به تخریب و انهدام انبار شد و پس از آن به دلیل آتش گرفتن مهمات و سلاح های موجود، صدای سلسله انفجارهایی در چندین منطقه از حومه ادلب شنیده شد.  

اسپوتنیک افزود: بر اساس اطلاعات اولیه بیش از ۲۰ نفر که در نزدیکی مکان مورد هدف قرار داشتند نیز کشته یا زخمی شدند.  

این خبرگزاری اضافه کرد: در پی منهدم شدن انبار مهمات و اسلحه متعلق به سازمان " تحریر الشام " که جدیدترین نام آن "جبهه النصره" است و در لیست‌ گروههای  تروریستی روسیه قرار دارد بامداد امروز صدای انفجارهای عظیم حومه ادلب شمالی را لرزاند.   

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید