آخرین نرخ انواع روغن در بازار

کدخبر: ۳۵۴۵۷۶
​اقتصادنیوز :سازمان میادین میوه و تره‌بار در جدیدترین گزارش خود، قیمت انواع روغن از آفتابگردان تا هسته آلبالو را اعلام کرده است.
آخرین نرخ انواع روغن در بازار

 به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا ،پرمصرف‌ترین نوع روغن موجود در بازار روغن آفتابگردان و روغن کنجد است که از آنها برای مصارف روزانه، پخت و پز و خوراک استفاده می‌شود. در میادین میوه و تره‌‍بار هر لیتر روغن آفتابگردان به قیمت ۷۸ هزار تومان و هر لیتر روغن کنجد با نرخ ۷۸ هزار تومان عرضه می‌شود.

مغزهای روغنی دوست‌داشتنی

روغن مغزها نیز طرفداران بسیاری دارد. طبق اعلامی نرخنامه این سازمان، روغن بادام شیرین در بسته‌بندی‌های نیم لیتری به قیمت ۱۴۷ هزار تومان، روغن فندق در بسته‌بندی‌های نیم لیتری به قیمت ۲۲۴ هزار تومان و روغن گردو نیز به قیمت ۱۶۸ هزار تومان در حجم نیم لیتر به فروش می‌رسد. در کنار اینها، روغن تخمه کدو نیز با قیمت هر لیتر ۲۴۰ هزار تومان به فروش می‌رسد.

روغن نارگیل نیز از پرمصرف‌ترین روغن‌ها محسوب می‌شود این محصول بیشتر برای سلامت مو و پوست به کار می‌رود و قیمت آن در میادین میوه و تره‌بار، هر لیتر ۱۷۰ هزار تومان است.

هسته‌های پرخاصیت روغنی

علاوه بر مغزها، هسته برخی از میوه‌ها نیز بسیار پرطرفدار و البته پرخاصیت است. از محبوب‌ترین هسته‌های روغنی، انگور است. بر اساس گزارش سازمان میادین میوه و تره‌بار، هر بسته نیم لیتری روغن هسته انگور به قیمت ۸۴ هزار تومان به فروش می‌رسد. روغن هسته انار نیز مشتریان خود را دارد. این محصول نیز در بسته‌بندی‌های نیم لیتری به قیمت ۱۵۴ هزار تومان به فروش می‌رسد. آنچه ممکن است کمتر به گوش شما ناآشنا بیاید روغن هسته زردآلو آلبالو است. در این بازار روغن هسته زردآلو در بسته‌های نیم لیتری به قیمت ۹۸ هزار تومان و روغن هسته آلبالو در بسته‌بندی‌های نیم لیتری به نرخ ۱۱۹ هزار تومان عرضه می‌شود.

روغن دانه‌های گیاهی؛ محبوب عطارها

پس از هسته‌ها، نوبت به دانه‌ها و بذرهای پرخاصیت می‌رسد. بسیاری از عطارها، این روغن‌ها را به عنوان بخشی از روند درمان بیماری تجویز می‌کنند. از معروف‌ترین روغن‌ها کرچک و کتان است که در میادین با قیت هر لیتر به ترتیب ۱۲۰ هزار تومان و ۸۹ هزار تومان در دسترس مشتریان است. مصرف‌کنندگان روغن‌های خاص می‌توانند هر بسته نیم لیتری روغن بذر سیاهدانه را به قیمت ۱۵۴ هزار تومان، روغن بذر شاهدانه با نرخ ۱۱۹ هزار تومان، روغن زیره با قیمت ۵۶ هزار تومان و روغن خردل را به ارزش ۱۳۰ هزار تومان خریداری کنند.

قیمت انواع کره در میادین میوه و تره بار

انواع کره

قیمت هر کیلوگرم (تومان)

کره بادام شیرین

۱۷۵۰۰۰

کره بادام زمینی

۵۷۰۰۰

کره پسته

۲۵۰۰۰۰

کره فندق

۱۵۸۰۰۰

کره گردو

۱۹۵۰۰۰

کره کنجد

۵۷۰۰۰

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید