سازش امارات با اسرائیل خیانت به کشورهای عربی بود

کدخبر: ۳۵۵۶۱۴
یکی از رهبران جنبش فتح فلسطین تاکید کرد که سازش امارات با رژیم صهیونیستی خیانت به کشورهای عربی بود، قبل اینکه خیانت به فلسطین باشد.
سازش امارات با اسرائیل خیانت به کشورهای عربی بود

به گزارش اقتصاد نیوز به نقل از فارس: یکی از رهبران جنبش فتح فلسطین  تاکید کرد که سازش امارات با اسرائیل بیش از آنکه خیانت به فلسطین باشد خیانت به کشورهای عربی است.

«دونالد ترامپ»، رئیس‌جمهور آمریکا ساعتی پیش در بیانیه‌ای اعلام کرد رژیم صهیونیستی و امارات به توافقی برای «عادی‌سازی کامل روابط» دست پیدا کرده‌اند.

«عباس زکی» در گفت وگو با شبکه الجزیره قطر تاکید کرد: «توافق میان اسرائیل و امارات نقض توافق عربی و خیانت به کشورهای عربی است، قبل از اینکه خیانت به فلسطین باشد.»

روابط پنهان و آشکار رژیم صهیونیستی با برخی از کشورهای عربی به ویژه کشورهای عربی حوزه خلیج فارس از جمله وقایعی است که همواره در رسانه های مختلف خبری بازتاب داشته است.

اما ارتباط ابوظبی و تل آویو با وساطت نهادهای صهیونیستی - آمریکایی طی چند سال اخیر هر روز ابعاد گسترده تری پیدا کرده بود  تا جایی که دو طرف در پروژه های اقتصادی و رزمایش‌های نظامی هم با یکدیگر همکاری داشته و اقدام به برگزاری سفرهای متقابل می‌کردند.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید