به جای چای اول صبح این نوشیدنی معجزه آسا را بنوشید

کدخبر: ۳۵۵۶۴۵
اقتصادنیوز : مصرف نوعی نوشیدنی صبح‌ها ضمن بالا بردن عملکرد شما در طول روز حفظ سلامت بدن را به دنبال دارد.
به جای چای اول صبح این نوشیدنی معجزه آسا را بنوشید

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، بسیاری از مردم برای عادت صبحگاهی خود نوشیدن چای یا قهوه را ترجیح می‌دهند، اما گزینه‌ای مفیدتر و سودمند نوشیدن یک لیوان آب ولرم همراه با لیمو است.

 رامبلر، نوشیدن آب ولرم همراه با لیمو مزایای بی شماری دارد که می‌توانید در مدتی کمی برای خود، این نوشیدنی مقوی را تهیه کنید.

ابتدا آب را بجوشانید سپس پس از پایین آمدن دمای آب، لیمو را به آن اضافه کنید. در طول دو ماه با مصرف این نوشیدنی از مزایای آن بهره کامل ببرید.

از خواص آب ولرم همراه با لیمو می‌توان به کاهش وزن اشاره کرد. این نوشیدنی به دلیل داشتن الیاف پکتین اشتهای شما را کاهش می‌دهد و از پرخوری شما جلوگیری می‌کند؛ در بدن سموم زیادی انباشته شدند که نوشیدن آب ولرم همراه با لیمو می‌تواند این سموم را دفع کند و همچنین باعث سرعت بخشیدن و تقویت کبد نیز شود.

کاهش التهاب بدن یکی دیگر از خواص نوشیدن آب ولرم همراه با لیمو است. تعادل اسید هنگامی که شرایط التهابی خاصی به وجود می‌آید، به شدت در بدن بالا می‌رود که این نوشیدنی با برقراری دوباره این تعادل باعث کاهش التهاب می‌شود.

تقویت سیستم ایمنی بدن یکی دیگر از خواص این نوشیدنی خاص است. آب ولرم همراه با  لیمو برای سیستم لنفاوی بدن بسیار مفید است همچنین لیمو به دلیل سرشار بودن از ویتامین C  شما را در مقابل سرماخوردگی بیمه می‌کند.

این نوشیدنی همچنین شما را از آسیب‌های دهان و دندان حفظ می‌کند و اگر از التهابات دهان یا دندان خود رنج می‌برید می‌توانید با مصرف آب ولرم همراه لیمو آن را کاهش دهید همچنین این نوشیدنی بوی بد دهان شما را نیز از بین می‌برد. از دیگر مزایای آب ولرم با لیمو می‌توان به تقویت بافت غضروف اشاره کرد که برای تقویت  عملکرد سیستم اسکلتی عضلانی ضروری است.

نوشیدن این نوشیدنی در صبح به روحیه شما بسیار کمک می‌کند. رایحه لیمو به تسکین احساسات منفی، اضطراب و افسردگی در ابتدای روز کمک می‌کمند همچنین باعث تلطیف خلق و خوی افراد  می‌شود که به نوبه خود افزایش سطح عملکرد و رفع خستگی را به دنبال دارد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید