ادعای شکارچی معروف یوفو از وجود جن در ماه+ عکس

کدخبر: ۳۵۵۸۳۱
یک شکارچی معروف سفینه فضایی با به اشتراک گذاری تصاویری قدیمی از ماه، مدعی وجود جن در این کره شد.
ادعای شکارچی معروف یوفو از وجود جن در ماه+ عکس

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، اسکات سی وارینگ،  شکارچی معروف سفینه فضایی باز هم ادعای تازه‌ای درباره سطح ماه کرده است. این شکارچی یوفو ادعا می‌کند ناهنجاری‌های ماه را در یک عکس بایگانی از این سیاره کشف کرده است. به اعتقاد او این عکس سیاه و سفید اشکال پیچ خورده و یک سر شبیه به چهره یک جن را نشان می‌دهد. او مدعی است آنچه از این عکس قدیمی تحلیل می‌کند واقعی است. به گفته وارینگ این عکس متعلق به سال ۱۹۹۴ است و ساختار‌های بی‌نظیری را نشان می‌دهد.

او ادعا می‌کند که در کل حدود ۲۰ سازه پیدا کرده است، اما متقاعد شده که تعداد بیشتری نیز وجود دارد. برخی از ناهنجاری‌ها تقریباً مثلث هستند و برخی دیگر ضربات زرد مشخص نشده دارند. با این حال هیچ دلیلی وجود ندارد که این ساختار‌های فرضی چیزی بیش از صخره باشند.

ماه

وارینگ درباره ادعایش گفت: من فقط ساختار‌هایی را مشخص کردم که ۱۰۰ ٪ از آن‌ها اطمینان داشتم. حتی صلیبی متمایز، دقیق و مدرن در آن عکس دیده می‌شود، بدون شک یک صلیب وجود داشته است؛ البته من حدود پنج درصد از منطقه قطبی را به عنوان ساختار مشخص کرده‌ام و ممکن است این میزان به ۲۰ درصد نزدیک باشد.

ماه

این اولین باری نیست که وارینگ ادعا‌های عجیب و غریبی درباره سطح قمری داشته است. او پیش از این نیز تصاویری را به اشتراک گذاشته و مدعی شد  یک معبد برای موجودات فضایی در ماه است.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    • نیم قرن با اقتصاد ایران؛ ۲۹ اسفند

      اقتصادنیوز: «نیم قرن با اقتصاد ایران» به سال چهارم رسید. ما در این بخش‌ تلاش می‌کنیم روندهای اقتصاد ایران و جهان را…

    کارگزاری مفید