تبعید خودخواسته یک شاه سابق به هتلی لوکس درامارات به همراه معشوقه‌اش!

کدخبر: ۳۵۶۱۷۱
اقتصادنیوز: پادشاه سابق اسپانیا با یکی از نزدیک‌ترین و قدیمی‌ترین دوستان خود به تبعیدی خودخواسته در یکی از اشرافی‌ترین هتل‌های ابوظبی رفت.
تبعید خودخواسته یک شاه سابق به هتلی لوکس درامارات به همراه معشوقه‌اش!

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از همشهری آنلاین به نقل از دیلی میل، خوان کارلوس حدود ۱۰ روز پیش اعلام کرد برای همیشه اسپانیا را ترک کرده و گفته می‌شود کسی که همراه او در هتل پنج ستاره و اشرافی قصر الامارات ابوظبی اقامت دارد، کسی نیست جز وفادارترین یار پادشاه پیشین در ۴۰ سال گذشته یعنی مارتا گایا. این طراح داخلی که در چهار دهه گذشته همه جا همراه خوان کارلوس حضور داشته، سوار بر یک کشتی تفریحی نزد او در امیرنشین امارات رفته است.

پیلار آیر، نویسنده اسپانیایی و کارشناس امور خاندان سلطنتی مدعی است خوان کارلوس و همسر رسمی‌اش سوفیا از سال ۱۹۷۶ هرگز با هم روابط زناشویی نداشته‌اند؛ یعنی درست از همان زمان که سوفیا مچ پادشاه بدنام را گرفت و رسوایی جنسی او فاش شد. در این ۴۴ ساله خوان کارلوس و همسرش در قصر سلطنتی هم در اتاق‌های جداگانه می‌خوابیدند و حالا هم که پادشاه پیشین به امارات گریخته، سوفیا نزد خانواده خودش در مایورکا مانده است.

برخی منابع و کارشناسان اسپانیایی معتقدند خوان کارلوس در ۸۲ سال زندگی خود دست‌کم ۵۰۰۰ معشوق ریز و درشت داشته و حالا نوبت آن است دور از چشم مردم اسپانیا عشق ۴۰ سال اخیرش را به همه معرفی کند. گفته می‌شود او فقط با دو چمدان اسناد و مدارک و لوازم ضروری از زادگاهش به مقصد ابوظبی خارج شده و در یکی از سوئیت‌های اشرافی هتل قصر الامارات با هزینه تقریبی هر شب ۲۷۵ میلیون تومان اقامت کرده است.

مارتا گایا که گفته می‌شود از ۴۰ سال پیش در زندگی پادشاه پیشین حضور دارد اما هنوز تصویر مشترک آنها منتشر نشده است

همزمان با انتشار این اخبار و گزارش‌ها، مردم معترض به خیابان‌های مادرید آمدند تا مخالفت خود را با ادامه حکومت خاندان پادشاهی به گوش شاه فیلیپ ششم و خانواده‌اش برسانند. ضمن اینکه ۶۳ درصد از شرکت‌کنندگان در یک نظرسنجی ایده فرار کردن خوان کارلوس را کاری بسیار بد و زشت از سوی پادشاه پیشین دانستند.

چت اختصاصی که خوان کارلوس و همراهانش را از مبدا ویگو در شمال غربی اسپانیا تا ابوظبی در حاشیه خلیج فارس برد، مسیر ۶۰۳۶ کیلومتری را در هفت ساعت و ۱۳ دقیقه پرواز کرد. این جت ۵۹ میلیون دلاری از نوع بمباردیر گلوبال ۵۰۰۰ است که نزدیکان خوان کارلوس آن از یک شرکت در مالت اجاره کرده‌اند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید