رقص هزاران چینی در مرکز کرونا بدون ماسک و رعایت فاصله

کدخبر: ۳۵۶۴۰۶
هزاران چینی در شهر ووهان بدون آن که ماسک بزنند یا فاصله گذاری اجتماعی را رعایت بکنند در مراسم بزرگی شرکت کردند.
رقص هزاران چینی در مرکز کرونا بدون ماسک و رعایت فاصله

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از جماران، هزاران  شهروند چینی در شهر«ووهان» با به چالش کشیدن شیوع ویروس کرونا در کنسرت بزرگ موسیقی تکنو که در تفرجگاه بازی های آبی برگزار شد شرکت کردند و این مساله هیاهوی زیادی را در شبکه های اجتماعی به پا کرد.

بنابر گزارش روسیا الیوم، ساحل«مایا بیچ واتر پارک»  در ووهان پر از جمعیتی شد که لباس شنا به تن کرده و با آهنگ های الکترونیکی رقصیدند. در این مراسم هیچ کدام از شرکت کنندگان ماسک نزده بود.

چین تا حدود زیادی موفق شد ویروس کرونا را که نخستین موارد ابتلا به آن در اواخر سال گذشته ظاهر شد شکست دهد و در روزهای اخیر فقط چند ده نفر مورد جدید بر اساس آمارهای رسمی ثبت شده است.

همچنین زندگی در شهر ووهان کانون شیوع کرونا و حومه آن در مرکز چین به روال عادی خود بازگشته گشته است. این شهر به مدت 76 روز و بین ماه های ژانویه و آوریل گذشته قرنطینه شد و از اولین شهرهایی بود که قرنطینه خانگی در جهان در آن به اجرا در آمد.

ساحل مایا بیچ واتر پارک ازماه ژوئن گذشته استقبال از مردم را از سر گرفت اما با نیمی از توان پذیرش خود این کار را کرد.

تصاویری که خبرگزاری فرانسه منتشر کرد باعث خشم کاربران در شبکه های اجتماعی آن هم در زمانی که شد که تعداد مبتلایان به ویروس کرونا در سراسر جهان از مرز 21 میلیون نفر و تعداد جان باختگان از مرز 766هزار نفر فراتر رفت.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید