واکنش ایران به ادعای پرداخت پول به طالبان برای کشتن سربازان آمریکایی

کدخبر: ۳۵۶۴۸۸
سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: دولت آمریکا که هیچ پاسخی برای خانواده های سربازان کشته شده خود در افغانستان ندارد، با فضاسازی رسانه ای بدنبال سرپوش گذاشتن بر خطای محاسباتی خود در افغانستان می‌باشد.
واکنش ایران به ادعای پرداخت پول به طالبان برای کشتن سربازان آمریکایی

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از خبرآنلاین، سعید خطیب زاده سخنگوی وزارت امور خارجه به ادعای سراسر کذب منتشره در برخی رسانه های آمریکایی مبنی بر پرداخت پول از سوی کشورهای دیگر به طالبان برای کشتن سربازان آمریکایی در افغانستان واکنش نشان داد.

خطیب زاده گفت:  آمریکا در باتلاقی خودساخته در افغانستان گرفتار شده و خون سربازان آمریکایی هزاران مایل دورتر از وطنشان بخاطر سیاستهای غلط حاکمان کاخ سفید ریخته می شود، که البته نتیجه ای نیز جز سال‌ها جنگ و خونریزی برای مردم بیگناه افغانستان نداشته است. 

سخنگوی وزارت امور خارجه در ادامه افزود: دولت آمریکا که هیچ پاسخی برای خانواده های سربازان کشته شده خود در افغانستان ندارد، با فضاسازی رسانه ای بدنبال سرپوش گذاشتن بر خطای محاسباتی خود در افغانستان می باشد. 

خطیب زاده در پایان از  ایالات متحده خواست به‌ جای مقصر نشان دادن دیگران، مسئولانه عمل کرده و به حضور فاجعه بار خود در افغانستان هر چه زودتر پایان دهد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید