جزییات جلسه مجازی شورا؛

آخرین آرایش اعضای شورای شهر تهران برای هیات‌رئیسه

کدخبر: ۳۵۶۷۰۴
اقتصادنیوز: روز یکشنبه 2 شهریور ماه آخرین انتخابات هیات رییسه شورای شهر پنجم پایتخت برگزار می‌شود . به نظر می آید به جز بهاره آورین که خود از انتخابات انصراف داده ترکیب فعلی هیات رئیسه حفظ شود .
آخرین آرایش اعضای شورای شهر تهران برای هیات‌رئیسه

به گزارش اقتصادنیوز ، روز سه‌شنبه اعضای شورای شهر تهران درجلسه‌ای مجازی که سه ساعت و نیم به طول انجامید به موضوع انتخابات هیات رئیسه شورای شهر تهران پرداختند  و گلایه‌ها و پیشنهادهای خود را خطاب به هیات رییسه فعلی شورای شهر تهران مطرح کردند.

منتقدان مدعی بودند رییس شورا شان شورا و اعضای شورای شهر را حفظ نمی‌کند. تاخیر در بررسی برخی از طرح‌ها و لوایح موضوع دیگری بود که در این نشست مطرح شد.

اما نزدیک به 12 نفر از اعضای شورای شهر تهران معتقد بودند که باید ترکیب فعلی حفظ شود . یکی از اعضای شورای شهر تهران هم پیشنهاد داد اعضای هیات رییسه برنامه های خود را ارائه و اعضا به برنامه‌ها رای بدهند  .

براساس شنیده‌ها برای نایب رئیسی شورای شهر تهران زهرا صدراعظم نوری و شهربانو امانی پیشنهاد شده‌اند که شهربانو امانی اعلام کرده است نه برای منشی دوم و نه برای نایب رییسی کاندیدا نمی‌شود.

به نظر می رسد مجید فراهانی باز هم برای حضور در ترکیب هیات رییسه اعلام آمادگی کند اما پیش‌بینی می‌شود در سال آخر همچنان ابراهیم امینی نایب رییس شورای شهر تهران بماند .

احتمال این که محمد جواد حق شناس در روز انتخابات هیات رییسه برای رقابت با محسن هاشمی اعلام آمادگی کند وجود دارد . به نظر می‌رسد تنها گزینه احتمالی برای جایگزینی آروین، الهام فخاری باشد .

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید