معرفی رسمی نامزد معاونت جو بایدن

کدخبر: ۳۵۶۸۳۱
کامالا هریس گفت: در این انتخابات ما این فرصت را داریم تا تاریخ را عوض کنیم. همه ما در این مبارزه شرکت داریم. شما، من و جو بایدن دست در دست یکدیگر برای این هدف مبارزه می‌کنیم.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا، در سومین شب از کنوانسیون ملی حزب دموکرات، کامالا هریس رسما به عنوان نامزد معاونت جو بایدن، نامزد دموکرات‌ها در انتخابات ریاست جمهوری نوامبر ۲۰۲۰ معرفی شد.

بنابر اعلام پایگاه اکسیوس، کامالا هریس در جریان سخنرانی که به مناسبت قبول نامزدی تاریخی‌اش به عنوان معاون جو بایدن در این جلسه مجازی داشت، گفت: در این انتخابات ما این فرصت را داریم تا تاریخ را عوض کنیم. همه ما در این مبارزه شرکت داریم. شما، من و جو بایدن دست در دست یکدیگر برای این هدف مبارزه می‌کنیم.

وی ضمن انتقاد از دوران حضور دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا در کاخ سفید به عنوان یک "شکست رهبری"،  بر اهمیت حمایت از جو بایدن در این انتخابات تاکید کرد.

این سناتور خانم رنگین پوست از ایالت کالیفرنیا متعهد شد تا حقایق را به مردم آمریکا بگوید.

بایدن و هریس در انتخابات سه نوامبر ترامپ و مایک پنس، معاونش را به چالش خواهند کشید.

هریس در جریان حملات انتقادی از ترامپ گفت: آشوب‌ها و ناآرامی‌های مداوم و پایدار ما را دستخوش طوفان کرده است. بی‌کفایتی ترامپ باعث شده همه ما احساس ترس و وحشت کنیم. این ظلم باعث شده همه ما احساس تنهایی کنیم. اما یک چیزی در این میان وجود دارد و آن این است که ما می‌توانیم اوضاع را بهتر کنیم و لیاقت بهتر از این را داریم.

وی افزود: ما باید رئیس جمهوری را انتخاب کنیم که اتفاق متفاوت و بهتری را برای ما رقم بزند و این وظیفه مهم و خطیر را انجام دهد.

هریس متعهد شد که وی و بایدن آمریکا را که به خاطر پاندمی کرونا و تنش‌های نژادی شکسته شده را احیا خواهند کرد.

وی گفت: هیچ واکسنی برای نژادپرستی وجود ندارد. ما به این مساله رسیدگی خواهیم کرد. ناکامی و شکست ترامپ به بهای جان و زندگی مردم آمریکا تمام شده است. در حال حاضر ما رئیس جمهوری داریم که تراژدی‌های ما را به سلاح‌های سیاسی تبدیل می‌کند.

امروز (پنجشنبه) شب آخر کنوانسیون ملی حزب دموکرات خواهد بود که در آن بایدن قرار است نامزدی دموکرات‌ها در انتخابات ریاست جمهوری را بپذیرد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید