ادامه اختلافات حزبی در آمریکا/ پلوسی، ترامپ و مک کانل را دوقلوی مانع پیشرفت خواند

کدخبر: ۳۵۶۸۳۸
نانسی پلوسی، میچ مک کانل، سناتور جمهوریخواه و رئیس مجلس سنای آمریکا را در کنار ترامپ قرار داد و فهرستی بلند بالا از پیشنهادات قانونی را که دموکرات‌های کنگره در ۲۰ ماه گذشته به تصویب رسانده‌اند را مطرح کرد.
ادامه اختلافات حزبی در آمریکا/ پلوسی، ترامپ و مک کانل را دوقلوی مانع پیشرفت خواند

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران، نشریه آمریکایی هیل، نانسی پلوسی، رئیس مجلس نمایندگان آمریکا، در سخنرانی شب گذشته خود در کنوانسیون ملی دموکرات‌ها، گفت در ماه نوامبر دموکرات‌ها بر جمهوریخواهان پیروز خواهند شد و ترامپ را برکنار می‌کنند.

او در ادامه میچ مک کانل، سناتور جمهوریخواه و رئیس مجلس سنای آمریکا را در کنار ترامپ قرار داد و فهرستی بلند بالا از پیشنهادات قانونی را که دموکرات‌های کنگره در ۲۰ ماه گذشته به تصویب رسانده‌اند، از جمله لایحه کاهش هزینه دارو‌های تجویزی، مبارزه با تغییر وضعیت آب و هوا و تقویت حق رأی، نشان داد و گفت همه این‌ها در سنا مسکوت مانده است.

پلوسی گفت این قوانین برای محافظت از زندگی، معیشت و زندگی مردم ما ضروری هستند. او در ادامه اضافه کرد «همه این‌ها برای مردم آمریکا بود. اما چه کسی بر سر راه ایستاده است؟ مک کانل و دونالد ترامپ.» این نخستین بار نیست که پلوسی از مک کانل انتقاد می‌کند. او سال گذشته نیز این سناتور جمهوریخواه را به «متصدی کفن و دفن» تشبیه کرده بود که صد‌ها لایحه تصویبی مجلس نمایندگان را به راحتی نادیده می‌گیرد.

در نشست کنوانسیون ملی دموکرات‌ها که شب سوم آن به طور مجازی دیشب برگزار شد باراک اوباما، رئیس‌جمهور پیشین آمریکا، نیز ضمن انتقاد از دونالد ترامپ او را نامناسب‌ترین گزینه برای تصدی سمت ریاست جمهوری دانست و از مردم آمریکا خواست برای ادامه دموکراسی در این کشور به جو بایدن رای دهند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید