رقابت ۹ داوطلب کرونایی در کنکور زبان‌های خارجی

کدخبر: ۳۵۷۱۰۹
سخنگوی سازمان سنجش از رقابت ۹ داوطلب مبتلا به کرونا در گروه زبان‌های خارجی کنکور ۹۹ خبر داد.
رقابت ۹ داوطلب کرونایی در کنکور زبان‌های خارجی

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، فاطمه زرین آمیزی، سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور، درباره برگزاری آزمون زبان داوطلبان مبتلا به کرونا در بیمارستان اظهار کرد: امروز در گروه زبان‌های خارجی، ۹ نفر کرونایی داریم که ۲ نفر از آنها در تهران و در بیمارستان طالقانی امتحان خواهند داد.

او ادامه داد: در کنکور هنر که روز چهارشنبه، ۲۹ مرداد برگزار شد، ۷ داوطلب کرونایی در کل کشور وجود داشتند که از این تعداد ۳ نفر در بیمارستان طالقانی تهران آزمون دادند.

 سخنگوی سازمان سنجش افزود: در کنکور علوم انسانی که روز پنج شنبه، ۳۰ مرداد برگزار شد تعداد ۱۱ نفر کرونایی داشتیم که هیچ کدام از آنها در تهران حضور نداشتند. همچنین در گروه علوم ریاضی و فنی که روز پنج شنبه، ۳۰ مرداد برگزار شد، تعداد  ۴ نفر مبتلا به کرونا بودند که یک نفر در شهر تهران و در بیمارستان طالقانی کنکور داد.

زرین آمیزی تصریح کرد: در گروه تجربی که روز گذشته ۳۱ مرداد برگزار شد، ۴۳ داوطلب کرونایی داشتیم که ۳ نفر از آنها در تهران آزمون دادند.

او افزود: جمع کل داوطلبان کرونایی کنکور سراسری ۶۰ نفر بود که یک نفر از آنها در بیمارستان بستری و ۵۹ نفر دیگر قرنطینه خانگی بودند. به این دلیل که برخی از این داوطلبان در چند گروه آزمایشی شرکت کرده بودند، جمع کل داوطلبانی که در ۵ گروه آزمایشی در کنکور شرکت کردند، به  ۶۵ نفر رسیده است.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس سایر رسانه ها
    کارگزاری مفید