هشدار در مورد تجاری سازی در بخش غربی خیابان ۱۷ شهریور

کدخبر: ۳۵۷۸۰۳
اقتصادنیوز : سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران نسبت به تجاری سازی به جای توسعه فضای باز شهری برای شهروندان در بخش غربی خیابان ۱۷ شهریور هشدار داد.
هشدار در مورد تجاری سازی در بخش غربی خیابان ۱۷ شهریور

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا، علی اعطا صبح امروز در تذکر پیش از دستور خود در جلسه شورای شهر تهران با اشاره به ساخت میدانگاه امیرکبیر در منطقه ۱۴ تهران و استقبال بی نظیر شهروندان از این میدانگاه گفت: تفاوت این میدانگاه با پلازای ولیعصر کاملاً مشهود است، چرا که پس از بهره‌برداری از پلازای ولیعصر، یکی از خبرگزاری ها تصاویری را از این پلازا منتشر کرد و نوشت ۱۰۰ روز پس از افتتاح پلازای ولیعصر که سوت و کور افتاده است؛ اما ما شاهد بودیم میدانگاه امیرکبیر حتی در روزهای قبل از بهره‌برداری مورد استقبال شهروندان بوده است.

 وی با بیان اینکه تذکر امروز من در رابطه با بخش غربی خیابان ۱۷ شهریور در منطقه ۱۲ تهران است، افزود: زمزمه ها و بحث هایی وجود دارد که قرار است در این محدوده ساخت و ساز تجاری و مسکونی وسیعی انجام شود در حالی که بافت منطقه بافتی متراکم است.

اعطا با طرح پرسشی اظهار داشت: چرا شهرداری رویکرد توسعه عرصه های باز را که موفق بوده است، در بخش غربی خیابان ۱۷ شهریور ادامه نمی دهد. با بخش‌های مختلف شهرداری پیگیر احداث میدانگاه در بخش غربی خیابان هفده شهریور در منطقه ۱۲ تهران بودند؛ اما ظاهراً تصمیم به ساخت و ساز تجاری و مسکونی است.

 اعطا تاکید کرد: این هشدار را می‌دهم که اگر در این بخش از تهران ساخت و ساز صورت گیرد، شهروندان را از فرصت توسعه این محور و میدانگاه پیاده‌ محروم کرده ایم.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید